Klacht ECCO EMEA: Code op cadeaukaart bleek bij bestelling ongeldig.

Klachtnummer
# 332945
Gebruiker
Elisabeth
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit is niet zozeer een klacht als wel een opmerking over een cadeaukaart van € 10, die ik van Ecco kreeg. Leuk, dacht ik. Toen ik vóór de vermelde datum (in dit geval zondag 11 november 2018) met die korting wilde shoppen bij Nelson.nl/Ecco - zoals op het kaartje stond, met code EM4 - JS5GRZT - kreeg ik nul op het rekest. Er stond dat de code ongeldig was. Weer geprobeerd, met hetzelfde resultaat. Rare gang van zaken op zijn minst.

De oplossing

Ach, ik wil het gewoon even melden.
Je wordt tegenwoordig overstelpt met allerlei reclames en kortingen. Ik doe er vaak niet aan mee, maar deze keer wilde ik wel gebruik maken van de korting. Omdat Ecco een merk is met een goede naam, om het zo maar even te zeggen.

1 reactie

  1. Auteur
    ECCO EMEA
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag mevrouw Oosterman,

    Wat vervelend om te lezen dat u een probleem heeft met uw cadeaukaart. Omdat het hier om een cadeaukaart gaat van Nelson heb ik uw klacht en gegevens gelijk aan hen doorgezet.

    Ik zal deze klacht aan onze kant sluiten daar het niet een klacht gericht aan ECCO betreft.

    Heel veel succes en we hopen u als trouwe klant te mogen behouden.

    Met vriendelijke groet,

    ECCO Customer Service Benelux

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?