Klacht ECCO EMEA: De zolen van mijn Ecco sneakers verpulveren, terwijl het bovenleer nog prima is.

Coppertje

Echo betekent voor mij een degelijk schoenenmerk met super draagcomfort. Ik heb tot nu toe 3 paar witte sneakers, een paar donker rode, een paar blauwe en een paar felrode sneakers gekocht. Ik ben steeds heel tevreden geweest over de kwaliteit en heb ze met veel plezier gedragen totdat het bovenmateriaal en de zool versleten waren. Ook mijn man heeft verschillende paren van Ecco gekocht.

Mijn klacht betreft een paar rode nubuck leren sneakers met een witte streep. Artikelnr.071 16641 40. Ze zien er van boven nog perfect uit, maar de zool is helemaal aan ‘t verkruimelen; in de zijkant zit een gat en de zool laat helemaal los. Ook bij de tweede schoen is dit proces aan de gang. De kwaliteit van deze zool valt me erg tegen, omdat de bovenkant nog helemaal goed is. Ik kan deze schoenen zo niet meer dragen. Het lijkt erop dat het materiaal van de zool niet in orde is.
Ik heb geen aankoopbon meer en denk dat ik deze schoenen gekocht heb bij de Macro. Het kan ook een andere winkel geweest zijn.

Graag zou ik van u een oplossing voor dit probleem willen horen.

Bijgesloten foto’s van de schoenen; gestuurd naar Ecco klantenservice cs.nl@ecco.com

Met vriendelijke groet.”

Mijn klacht oplossen door een paar nieuwe sneakers aan te bieden met goede zolen.
Totaal geen respons gekregen! Alle moeite voor niks. Ik blijf zitten met Ecco-schoenen met kapotte zolen. Ik trek hier zeker mijn conclusies uit! De groeten.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Coppertje
    Het is dinsdag 24 nov. en ik heb nog steeds geen reactie van Ecco over mijn klacht gekregen.
    Is dit de manier waarop er met klachten wordt omgegaan? Doodzwijgen en wegkijken?
    Graag op korte termijn een reactie!
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?