Klacht ECCO EMEA: ecco herenschoenen

hermens

herenschoenzolen middendoor ziet er uit als verpulvering ...heb zoiets nog nooit meegemaakt en loop toch al jaren op ecco

nou een paar schoenen die wel goed zijn zou ik fijn vinden want eccos lopen fijn

ECCO EMEA
    Beste mevrouw van Hout,Wat vervelend om te horen dat de zolen van deze herenschoenen kapot zijn gegaan.
    De zolen zijn natuurlijk altijd aan slijtage onderhevig, dat is normaal, maar dat de zolen verpulveren is natuurlijk niet de bedoeling.
    Wij zouden u daarom willen adviseren om er naar te laten kijken in de winkel waar de schoenen zijn gekocht, ook al heeft u geen bon meer van de schoenen.Misschien heeft u nog wel een aankoopbewijs in de vorm van een bank-of giro afschrift? Dit is namelijk ook een geldig document.Vanwege de specifieke maakwijze is reparatie van deze zolen helaas niet mogelijk. De zool wordt namelijk tijdens het productieproces aangespoten. Hierdoor wordt een uitermate flexibele schoen verkregen met een hoog draagcomfort, wat één van de belangrijkste kenmerken van ECCO is. Onderstaand vindt u onze procedure bij het optreden van ontevredenheid over één van onze producten:1. De consument wordt geacht terug te gaan naar de winkel waar de schoenen gekocht zijn of het dichtst bij zijnde ECCO verkooppunt te raadplegen bij voorkeur met de aankoopbon. Een aankoopbon mag echter ook in de vorm van een bank- of giroafschrift zijn.
    2. De winkelier beoordeelt de klacht.
    3. Indien een fabricagefout wordt ontdekt en/of het gebruik van ondeugdelijk materiaal, kan dit worden aangemerkt als klacht. Hierbij dient sprake te zijn van een normaal draagpatroon.
    4. De winkelier neemt in een dergelijk geval de klacht in behandeling en zorgt voor een afdoende oplossing. Bij twijfel wordt eventueel door de winkel contact opgenomen met de leverancier.
    5. Vergoeding of schadeloosstelling vindt uitsluitend plaats via de winkelier.Indien het voor u niet mogelijk is om terug te gaan naar de winkel waar de schoenen zijn aangeschaft , (bijvoorbeeld door afstand) kunt u ook een bezoek brengen aan de ECCO Shop Eindhoven.Hun kennis en service is dermate goed, dat zij een correcte beoordeling af kunnen geven. Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Bij verdere vragen of opmerkingen omtrent de afhandeling van uw klacht horen wij het graag.Fijne dag verder mevrouw van HoutMet vriendelijke groeten / Med venlig hilsen / Kind regards,Customer Service Representative Benelux Telephone: +31 20 4097 137
    Green line: 0800-235 32 26
    Fax: +31 20 4097 299
    E-mail: customerservice.nl@ecco.comECCO EMEA B.V.
    Atlas Arena – Amerika Building
    Hoogoorddreef 15
    1101 BA Amsterdam (The Netherlands) Visit ECCO
    hermens
    moest terug naar de ecco winkel in eindhoven ze hebben de schoenen door gestuurd naar de klachtenman en ik wacht nu op antwoord ..kon lang duren zeiden ze dus afwachten maar vind dit niet correct

hermens

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?