Klacht ECCO EMEA: Ecco is niet klantgericht.

Groene Hart

11 oktober 2017 een paar Ecco schoenen gekocht in een Ecco-winkel in Bocholt (Duitsland).
Begin mei 2018 gezien dat een veterlus stuk is.
In week 21 naar Ecco winkel in Den Haag. Men kon mij niet helpen omdat er sprake is van een franchise-formule.
Vervolgens gebeld met klantenservice Ecco online verkoop. Men kon mij niet helpen en gaven mij een e-mail adres van de klantenservice van Ecco.
28 mei 2018 e-mail naar cs.nl@ecco.com.
Snelle reactie van Ecco de volgende dag. Helaas een standaardverhaal. Ecco geeft aan dat ik naar de winkel moet waar ik de schoenen heb gekocht, 400 km. reizen!
Dit is geen oplossing. Zo gaat een gerenommeerd bedrijf niet met zijn klanten om!
De aankoopbon is als bijlage bijgevoegd.

De schoen laten repareren bij mij in de buurt, op kosten van Ecco.

ECCO EMEA
    Goedemiddag mevrouw Lindenhovius,

Ik heb de communicatie waar u naar verwijst er nogmaals bij gezocht, het spijt ons dat u de gegeven reactie onvoldoende vind. Aan de hand van de, voor ons, nieuwe informatie dat u in Reeuwijk woonachtig bent heb ik contact opgenomen met de ECCO Shop in Rotterdam aan de Lijnbaan 84.

Ik heb zojuist telefonisch gesproken met dit filiaal en met hun afgesproken dat u bij hen terecht kunt met uw klachtpaar. Neemt u alstublieft de bon en beide schoenen mee bij uw bezoek zodat zij alle benodigde informatie hebben.

Eventuele tegemoetkoming of reparatie zal via deze winkel verlopen.

Ik hoop u hiermee toch geholpen te hebben en dat u het vertrouwen in ECCO zal behouden.

Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bereiken via cs.nl@ecco.com.

Onze excuses voor de opgetreden miscommunicatie.

Sophia
    ECCO Customer Service Benelux

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?