Opgelost door ECCO EMEA: ecco rubberzool valt uit elkaar

geachte ecco
ben al jaren klant en heb nu voor het eerst een klacht over jullie produkt
in de Kalverstraat 108 H molieres sportief zwart gekocht voor de som van 124, 95 op 14-4-2012
wat blijkt nu ?
de zool valt zowat uit elkaar, hup naar de schoenmaker, nee geen reparatie van de zool mogelijk, schoen heeft te lang gelegen waarschijnlijk in de winkel waardoor de boel uit elkaar en poreus s geraakt,
is toch niet comme il faut?

een paar nieuwe schoenen

ECCO EMEA
    Beste meneer Brouwer,Het is voor ons belangrijk om te weten hoe u, als consument, over onze producten denkt. We betreuren uw klacht over onze ECCO schoen ten zeerste. We streven altijd de hoogste kwaliteitsnormen na, en dan is het spijtig om te horen dat u toch niet tevreden bent. Het is voor ons onmogelijk aan te geven wat de levensduur van een schoen zou moeten zijn, omdat het een gebruiksproduct is. Elk gebruiksproduct is aan slijtage onderhevig en dit proces wordt beïnvloedt door een aantal factoren zoals o.a. draagvermogen, gebruiksmomenten, draagpatroon, onderhoud, klimaat, ondergrond etc. Maar ook veroudering van de gebruikte materialen (opgeslagen toestand) kan hierop een invloed hebben. Bij dit laatste kan er sprake zijn van uitdroging, waardoor het zoolmateriaal poreus wordt.Vanwege de specifieke maakwijze is reparatie waarschijnlijk niet mogelijk. De zool wordt namelijk tijdens het productieproces aangespoten. Hierdoor wordt een uitermate flexibele schoen verkregen met een hoog draagcomfort, wat één van de belangrijkste kenmerken van ECCO is. Wij adviseren u om terug te gaan naar de winkel waar u de schoenen heeft gekocht. Zij zullen uw klacht in behandeling nemen en eventueel overgaan tot vergoeding.Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u alsnog vragen of opmerkingen hebben verneem ik deze graag van u.Bestel nu ook online uw schoenen via shopeu.ecco.comMet vriendelijke groeten / Med venlig hilsen / Kind regards,Customer Service Representative BeneluxTelephone: +31 20 4097 137
    Green line: 0800-235 32 26
    Fax: +31 20 4097 299
    E-mail: customerservice.nl@ecco.comECCO EMEA B.V.
    Atlas Arena – Amerika Building
    Hoogoorddreef 15
    1101 BA Amsterdam (The Netherlands)
    Darius
    het bedrijf heeft snel gereageerd, echter het advies met de bon (wie bewaart dat) om naar de winkel te gaan is wel wat omslachtig
    desalniettemin, in de winkel stuurt men de schoenen op en wacht nog op antwoord van het fabrieksonderzoek, na drie weken weet ik meer

Darius

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?