Klacht ECCO EMEA: Ecco schoenen

Zie onderstaande klacht:

Ik dacht dat deze opgelost zou worden als ik de schoenen naar de Ecco shop in Den Haag zou brengen. Vanuit hier zijn de schoenen verstuurd naar Ecco Nederland.

Vandaag werd ik gebeld door de Ecco winkel dat mijn klacht niet als een klacht wordt gezien omdat dit zou horen bij de eigenschappen van de schoenen. Het type zool wat er onder de schoenen zit piept nou eenmaal vaak op bepaalde ondergronden. Dit zorgt er echter wel bij mij voor dat ik deze schoenen niet meer naar mijn werk aan kan en ik dus bijna 200 euro door het putje heb gespoeld.

Voor verdere afhandeling van de klacht verwijst de Ecco shop mij door naar de winkel waar ik de schoenen gekocht heb, Merkschoenenwinkel.nl dus. Deze reageren echter nog nergens op. Ik verwacht nog steeds van Ecco Nederland dat zij hier wat aan gaan doen. Via de verkoper is het blijkbaar niet mogelijk, via de Ecco shop ook niet

Nieuwe schoenen, danwel een ander type of het geld terug.

ECCO EMEA
    Goedemiddag meneer Jansen in de Wal,

De schoenen zijn opgestuurd naar het klachtencentrum waar deze zijn bekeken door een zeer ervaren medewerker die al 47 jaar klachten beoordeelt.
    De klachten zijn van persoonlijke aard en betreffen geen fabricagefout, wij hebben hierover ook nog niet eerder klachten ontvangen.
    De schoenen zullen dan ook niet vergoed worden via de ECCO shop Den Haag.

Daarnaast zijn de schoenen aangeschaft in een andere winkel dan de ECCO shop, het enige dat wij u nog kunnen adviseren is dan ook een bezoek brengen aan het adres van de fysieke winkel gevestigd in Kaatsheuvel met uw aankoopbewijs en de schoenen daar in de winkel te laten beoordelen.
    Het spijt ons dat u niet tevreden bent met de schoenen maar wij kunnen u hiermee verder helaas niet meer van dienst zijn meneer Jansen in de Wal.
    Wij wensen u nog een fijne dag toe,
    met vriendelijke groet
    ECCO
    S. Jansen In De Wal
    De medewerker in de Ecco Shop waarbij ik de schoenen inleverde zei wat anders... zij had die klacht vaker gehoord.

Fijn, dat je dure Ecco schoenen koopt en ze dan nooit aan kan doen vanwege het vreselijke geluid dat ze maken.
    Volgende keer maar weer wat goedkopere schoenen, daarbij heb je dat probleem tenminste niet.

Bedankt voor de belachelijk slechte service
    S. Jansen In De Wal
    BIZAR slechte service... dat je schoenen koopt van over de honderd euro per paar en zo aan de kant wordt geschoven... Ecco's koop ik in ieder geval niet meer.. volgende keer koop ik wel schoenen van 20 euro dan heb je in ieder geval waar voor je geld.

S. Jansen In De Wal

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?