Opgelost door ECCO EMEA: loslaten van de hakken en zolen

Willem

22 December 2013 ECCO schoenen/enkellaarsjes gekocht, welke regelmatig worden gedragen, welnu laten spontaan de zolen en hakken los, en verlies ik onderweg spontaan stukken hiervan( fabricage 38P212093167013 made in Indonesia) gekocht bij Pluim Modezaken, welke groep jongstleden failliet is gegaan, ECCO geeft 2 jaar garantie , dus valt binnen de garantietermijn, betalingsbewijs kunnen wij via bankafschrift overleggen/bewijzen, hoe NU verder.

a. vervangende schoenen, indien niet mogelijk of b. een tegoedbon

ECCO EMEA
    Goededag meneer van Ginkel,
    Het is voor ons belangrijk om te weten hoe u, als consument, over onze producten denkt. We betreuren uw klacht over onze ECCO schoen ten zeerste. We streven altijd de hoogste kwaliteitsnormen na, en dan is het spijtig om te horen dat u toch niet tevreden bent. Elk gebruiksproduct, waaronder schoenen, is aan slijtage onderhevig en dit proces wordt beïnvloed door een aantal factoren zoals o.a. draagvermogen, gebruiksmomenten, draagpatroon, onderhoud, klimaat, ondergrond etc.
    Maar ook veroudering van de gebruikte materialen (opgeslagen toestand) kan hierop een invloed hebben. Bij dit laatste kan er sprake zijn van uitdroging, waardoor het zoolmateriaal poreus wordt.Vanwege de specifieke maakwijze is reparatie van deze zolen helaas niet mogelijk. De zool wordt namelijk tijdens het productieproces aangespoten. Hierdoor wordt een uitermate flexibele schoen verkregen met een hoog draagcomfort, wat één van de belangrijkste kenmerken van ECCO is.
    De garantie en eventuele klachten verlopen altijd via de winkel waar de schoenen zijn gekocht of het dichtstbijzijnde ECCO verkooppunt.Onderstaand vindt u onze procedure bij het optreden van ontevredenheid over één van onze producten:1) De consument wordt geacht de winkelier te raadplegen waar het product is gekocht, indien mogelijk met aankoopbewijs. Een aankoopbewijs is ook in de vorm van een bank- of giroafschrift mogelijk.
    2) De winkelier stelt vast of er sprake is van een daadwerkelijke klacht of normaal slijtageproces.
    3) De winkelier neemt in een dergelijk geval de klacht in behandeling en zorgt voor een afdoende oplossing. Bij twijfel wordt eventueel contact opgenomen met de leverancier.
    4) Vergoeding of schadeloosstelling vindt uitsluitend plaats via de winkelier.Uw dichtstbij gelegen ecco verkooppunt is zoals onderstaand: Ecco NieuwegeinBinnenstede 7
    3431 LA NieuwegeinZij kunnen een correcte beoordeling af geven.
    Willem
    Klacht inzake loslatende zolen en hakken, door Ecco naar tevredenheid opgelost, mede door medewerkster van Ecco winkel te Nieuwegein(Cityplaza) welke gelijk adequaat heeft gereageerd, met gevolg, dat we er gelijk 2 paar Ecco schoenen hebben gekocht.

Willem

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?