Klacht ECCO EMEA: mijn zolen verpulveren

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 332198
Gebruiker
Prager
Datum
3 reacties

Details

De klacht

mijn zolen verpulveren. De winkelier lacht de klacht weg ...' het valt buiten de garantie en zo verkopen wij meer schoenen'...

De oplossing

Ik wil reparatie oid. de schoen welke ik relatief weinig draag om de zolen te sparen bevalt prima.

3 reacties

  1. Auteur
    ECCO EMEA
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Prager,
    Wat vervelend om te lezen over uw probleem met uw ECCO schoenen. Uiteraard willen wij u hier zo goed mogelijk mee helpen en ik wil u daarom vragen mij de volgende gegevens toe te sturen op ons email adres cs.nl@ecco.com:
    - Nummer in de schoen (deze vindt u bij de veterrand of in de tong)
    - Winkel en plaats van aankoop
    - Bevestiging of u nog over het aankoopbewijs beschikt (let op een bank- of giroafschrift is tevens een wettelijk geldend aankoopbewijs).
    - Uw woonplaats

    Zodra wij deze gegevens hebben ontvangen gaan wij gelijk voor u aan de slag om een passende oplossing te vinden.

    Alvast bedankt en ik wens u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,

    Sophia
    ECCO Customer Service Benelux
  2. Auteur
    Prager
    Datum
    helaas, na opsturen van fotos op verzoek van Ecco...niks meer vernomen
  3. Auteur
    ECCO EMEA
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen meneer Prager,

    Ik heb ons systeem nagelopen maar tot op heden hebben wij nog geen email van u ontvangen. Kunt u de mail nogmaals toesturen naar cs.nl@ecco.com?

    Met vriendelijke groet,
    ECCO Customer Service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Prager
Datum
Uiteindelijke oplossing
mail nogmaals met fotos van defect item verzonden...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen