Klacht ECCO EMEA: Ondeugdelijke schoenen

Gerben

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik droeg altijd nike en van bommel.

Ik was maand gekeden met mijn vriendin in utrecht daar liepen we ecco store binnen en mijn vriendin die erg enthousiast is over ecco zag een paar mooie schoenen voor mij ze aangetrokken en ze voelden licht en keken ook goed te lopen in loop dag last van mn voeten in het bijzonder de linker in avond vocht in mn voet en in weken er op volgend klachten op en afgaand op cker moment naar huisarts door t vocht probleem in mn onderbenen de eccos had ik al niet meer aan omdat mn voet te dik was nu dit weekend ze weer aangehad na weken en de klachten die beginnen zo weer opnieuw nu ca 4 weken vocht problemen in mn voeten .
Nu is t inmiddels duidelijk dat t van de schoenen komt maar wat nu ? Ik heb in mn hele leven nooit klachten van vocht in benen gehad maar nu dus wel zo veel dat t erg pijn diet en door notabene twee paar dure schoenen ik gad twee paar gekocht een met vacht erin voor winter en een wat hoger paar voor de zomer.
Spijt van mn aankoop had niet gedacht dat schoenen die ondeugdelijk zijn van vormgeving zoveel problemen konden veroorzaken ik woon niet in buurt van zaak waar ik ze gekocht heb maar ga hier waar ook vast een ecco store zit naar winkel verhaal halen.
Het is op bovenkant van vreef wat we opvalt is dat de tong van de schoen onder de veters niet ver genoeg doorloopt en er ellastiek zit daar in schoen wat maakt dat de ruimte op vreef te nouw is ik heb smalle voeten maar bij dit soort schoen is zelfs daar geen ruimte voor in deze schoen..
Kortom een groot fiasco ze zien er super mooi uit zijn licht maar verrek van pijn en vochtprobkemen door deze schoenen blijkt nu.

Bizar dat t van de schoenen blijkt te komen !

Hoop dat ecco een oplossing bied liefst heb ik mn geld terug na deze desilusie en t meest kwalijke is dat ik t vocht probleem houd huisarts zegt us soort afknelling wat bloed en vochttransport verstoord dus ook niet zomaar weer over weken schoenen niet aangekunt door t vocht en nu t nagenoeg weg was door de schoenen weer meer klachten.
Maakte goddank wel duidelijk dat schoenen t probleem waren.

Kontact met mij opnemen om het op te lossen

Contact met me opnemen en het oplossen.

ECCO EMEA
    Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Graag wil ik u vragen, uw klacht naar onze officiele klantenservice mail te sturen: cs.nl@ecco.com - daar zullen wij u graag van een verdere reactie voorzien.

Hartelijke groet,
    Customer Service Benelux

Gerben
Ik plaats mn mobiele no erbij en ze nemen nog niet de moeite te bellen zit nu al 5 weken met vocht in voeten door die ..... schoenen waardeloze firma denk ke koop wat goeds voor veel geld maar zitten gewoon ontwerp fout in echt bizar spijt als haren op mn hoofd altijd nike v bommel nooit problemen en dag dat die schoenen begin te dragen begint ellende wss door t afknellen vaten beschadigd zegt huisarts

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?