Klacht ECCO EMEA: Onduidelijke informatie betreft retourbeleid en wie verantwoordelijk is voor de bestelling

Klachtnummer
# 517617
Gebruiker
D-A
Datum
0 reacties

Details

Klacht

de site geeft aan gratis te kunnen retourneren middels een prepaid retour etiket. Dit zit niet toegevoegd wanneer het een franchiser betreft die de bestelling verzorgt, maar de site legt dit verder nergens uit. Het wordt ook pas achteraf duidelijk dat het een franchise betreft wanneer je besteld. Nu moet er dus zelf worden opgedraaid voor de retourkosten.

De site geeft ook 30 dagen om te retourneren. Bij de bestelling op het retourformulier staat dat dit binnen 14 dagen moet. Dit is dus ook misleidend

Gewenste oplossing

Vergoeden van de gemaakte retourkosten

0 reacties

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen