Opgelost door ECCO EMEA: scheurtjes is zolen en extreme slijtage

Jetty

Ecco schoenen nog helemaal z.g.a. nieuw, het bovenleer is nog prachtig en onbeschadigd. maar de zolen vertonen slijtage en scheuren.

gratis vervanging / reparatie van de zolen, indien mogelijk. Anders geld terug.

ECCO EMEA
    Goedemorgen mevrouw Van der Graaf,

Hartelijk dank voor uw email. Het is voor ons belangrijk om te weten hoe u, als consument, over onze producten denkt. We betreuren uw klacht over onze ECCO schoen ten zeerste.
    We streven altijd de hoogste kwaliteitsnormen na, en dan is het spijtig om te horen dat u toch niet tevreden bent.

Vanwege de specifieke maakwijze is reparatie van deze zolen helaas niet mogelijk. De zool wordt namelijk tijdens het productieproces aangespoten. Hierdoor wordt een uitermate flexibele schoen verkregen met een hoog draagcomfort, wat één van de belangrijkste kenmerken van ECCO is.

De klacht en eventuele garantie verlopen uitsluitend via de winkel waar de schoenen zijn gekocht. Onderstaand vindt u onze procedure bij het optreden van ontevredenheid over één van onze producten:

De consument wordt geacht de winkelier te raadplegen waar het product is gekocht, indien mogelijk met aankoopbewijs. Een aankoopbewijs is ook in de vorm van een bank- of giroafschrift mogelijk.De winkelier stelt vast of er sprake is van een daadwerkelijke klacht of normaal slijtageproces. De winkelier neemt in een dergelijk geval de klacht in behandeling en zorgt voor een afdoende oplossing. Bij twijfel wordt eventueel contact opgenomen met de leverancier. Vergoeding of schadeloosstelling vindt uitsluitend plaats via de
    winkelier.

Indien u op grond van het bovenstaande in aanmerking meent te komen voor een vergoeding, dan adviseren wij u een bezoek te brengen aan de betreffende winkelier. Wij achten hun kennis dermate, zodat zij een correcte beoordeling af kunnen geven. Indien mogelijk vernemen we graag de afloop van deze zaak.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

ECCO EMEA B.V.
    Customer service Benelux

Telefoon: 0800-235 32 26
    Fax: +31 20 4097 299
    E-mail: cs.nl@ecco.com
    Jetty
    Teruggegaan naar de winkel, schoenen waren nog geen jaar oud, bedrag volledig vergoed, kon gelijk nieuwe uitzoeken.
    ECCO EMEA
    Beste mevrouw van der Graaf,

Bedankt voor uw positieve reactie.
    Wat fijn om te horen dat u zo deskundig en efficient geholpen bent in de ECCO shop en u nu weer kunt genieten van uw nieuwe ECCO schoenen.

Wij wensen u nog heel veel ECCO draagplezier toe mevrouw van der Graaf

Met vriendelijke groeten,

ECCO EMEA B.V.
    Customer service Benelux

Telefoon: 0800-235 32 26
    Fax: +31 20 4097 299
    E-mail: cs.nl@ecco.com
    Jetty
    prima afgehandeld in de winkel.

Jetty

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?