Klacht ECCO EMEA: voor dure schoen wel erg vlug. gekocht 16-02-2020

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 518058
Gebruiker
J. Mellegers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

zool gewoon doormidden gescheurd vanaf de onderkant richting schoen. dat is dus de tweede keer schoenen in 2018 gekocht, ook ecco idem.
Beiden bij Ecco Roosendaal.

Gewenste oplossing

tegoedbon voor andere ecco’s, helaas al jaren ecco koper. plus wijziging in uw fabricage proces.
Geboden oplossing
Bedrijf heeft niets van zich laten horen!!!!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen