Klacht ECCO EMEA: Zolen van de Ecco soft schoenen van mijn man verpulveren

Leilei69

Van de Ecco schoenen die mijn man geruime tijd geleden heeft gekocht verpulverd de zool, er breken hele stukken uit. Ze zijn eertijds bij Scapino gekocht, maar nauwelijks gedragen omdat mijn man heel lang ziek is geweest en niet heeft kunnen lopen. Ik heb naar de ecco klantenservice van de webwinkel foto’s gestuurd, maar die stuurden mij naar Scapino door omdat de schoenen niet via de webwinkel waren gekocht. Ook bij Scapino kon men mij niet verder helpen, garantieperiode is 3 maanden en een aankoopbon kan ik helaas niet overleggen. We zijn inmiddels naar een zorgwoning verhuisd en de bon is niet meer te vinden.Van vrijwel nieuwe schoenen mag je verwachten dat ze in goede staat blijven als ze nauwelijks gedragen zijn lijkt mij. Op de foto’s die ik opgestuurd had is duidelijk te zien dat er geen slijtage aan leer of zolen is. Als het materiaal van de zolen vergaat als ze een tijd niet gedragen worden zou dat in grote letters op een label moeten staan. Overigens koop ik zelf al jarenlang Ecco schoenen en ik heb deze problemen niet eerder meegemaakt.

Een passende oplossing vinden. Vervangende schoenen of een financiële vergoeding.

ECCO EMEA
    Hartelijk dank voor uw bericht.

We willen u graag verder helpen. Zou u het artikelnummer van de schoen naar ons kunnen mailen? U vindt het artikelnummer binnen in de schoen, meestal in de buurt van de veterrand. En ook graag foto's van de schoenen waarop de klacht duidelijk te zien en uw adresgegevens. U kunt mailen naar cs.nl@ecco.com. Alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groeten,

Customer Service Benelux
    Nederland                               België/Luxemburg - Belgique/Luxembourg
    Tel: 0800-235 32 26                 Tel: 0800-77 604
    Email: cs.nl@ecco.com              Email: cs.be@ecco.com

Leilei69
Geen oplossing geboden. het probleem wordt veroorzaakt doordat de schoenen te lang niet gebruikt zijn geweest, veroudering van de zool, en kan niet gerepareerd worden. schoenenliefhebbers die veel schoenen hebben die weinig gedragen worden kunnen hier beter rekening mee houden

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?