Klacht ECCO EMEA: Zolen van Ecco sandalen verbrokkelen

# 181932
M.C.L. Leenen-Grijs

Ik heb al een paar jaar Ecco sandalen, die ik alleen tijdens de zomervakantie gebruik. Afgelopen vakantie verbrokkelden de zolen zienderogen. De sandalen zijn hierdoor van de ene op de andere dag onbruikbaar geworden. Ik word doorverwezen naar de franchisenemer, waar ik de sandalen heb gekocht. Ik beschik echter niet meer over een bon. Ik verwacht echter van een merkproduct, zoals Ecco, een adequate reactie n.a.v. deze klacht. Vergelijkbare klachten circuleren bovendien in grote aantallen op internet. Wat is de oorzaak dat de zolen opeens verpulveren? Ecco garandeert toch een goed product?

Een tegoedbon voor een nieuw paar sandalen zou ik passend vinden en daarnaast een uitleg over de klacht.

ECCO EMEA
    Beste mevrouw Leenen-Grijs,

Wat vervelend om te horen wat u is overkomen met de zolen van uw sandalen.
    Wij adviseren normaal gesproken bij klachten om deze te laten beoordelen in de winkel waar u de schoenen heeft gekocht, in uw geval is dit verkooppunt bij ons echter niet bekend.
    Wij zouden u daarom willen vragen om ons eerst wat meer informatie door te mailen zodat wij een wat duidelijker beeld kunnen vormen van uw klacht en u op deze manier een wat gedetailleerder antwoord te kunnen geven.

Wij zouden allereerst graag van u het ECCO artikelnummer ontvangen.
    Deze staat vermeld in de binnenkant van de sandaal op 1 van de bandjes geprint, soms is het even goed zoeken maar het staat altijd ergens vermeld.
    Ook zouden wij graag wat duidelijke foto's van de sandalen en van de zolen willen ontvangen.
    Tenslotte zouden wij graag van u vernemen in welke winkel u de sandalen heeft gekocht en wanneer.
    U kunt deze informatie en foto's sturen naar onderstaande ECCO klantenservice emailadres:

cs.nl@ecco.com

Zodra wij uw aanvullende informatie hebben ontvangen gaan wij voor u na wat er mogelijk is om uw klacht tot tevredenheid via de winkel af te kunnen handelen.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en zien uw aanvullende informatie via ECCO klantenservice graag tegemoet.

ECCO klantenservice Benelux