Opgelost door ECCO EMEA: zolen waar scheuren in komen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 187201
Gebruiker
Willem Echthuizen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik ben qua loopcomfort altijd zeer tevreden geweest en prees dit merkt altijd aan.
Echter ik heb een paar schoenen (instappers)en een paar sandalen die nu in de naam van outdoor verkocht worden. Met beide paren is een serieus zolen probleem.
Bij het instapmodel zijn nu twee grote scheuren ontstaan terwijl het loopvlak amper op gelopen is . Bij de sandalen ,daar verpulveren de zolen . Het zijn zeker niet de goedkoopste schoenen en verwacht dan ook kwaliteit.

De oplossing

hoewel verzolen van deze schoenen denk ik niet kan . zou ik graag een kwaliteitsschoen terug willen hebben zoals ik die gedacht had te kopen. Dit is geen reclame

2 reacties

  1. Auteur
    ECCO EMEA
    Datum
    Beste meneer Echthuizen,

    Het is voor ons belangrijk om te weten hoe u, als consument, over onze producten denkt.
    We streven altijd de hoogste kwaliteitsnormen na, en dan is het spijtig om te horen dat u teleurgesteld bent in ECCO vanwege de zolen.

    Daarom willen wij u attenderen op het volgende:

    U heeft vanaf het moment van aankoop een garantieperiode op de schoenen. Deze garantie verloopt normaal gesproken altijd via de winkel waar de schoenen zijn gekocht, ook de garantie termijn wordt door de winkelier zelf bepaald.

    Onderstaand vindt u onze officiële procedure bij het optreden van ontevredenheid over één van onze producten:

    1. De consument wordt geacht de winkelier te raadplegen waar het product is gekocht (volgens de Nederlandse wet is het noodzakelijk de aankoopbon te tonen). Een aankoopbon mag ook in de vorm van een bank- of giroafschrift zijn.
    2. De winkelier stelt vast of er sprake is van een daadwerkelijke klacht of normaal slijtageproces.
    3. Indien een fabricagefout wordt ontdekt en/of het gebruik van ondeugdelijk materiaal, kan dit worden aangemerkt als klacht. Hierbij dient sprake te zijn van een normaal draagpatroon.
    4. De winkelier neemt in een dergelijk geval de klacht in behandeling en zorgt voor een afdoende oplossing. Bij twijfel wordt eventueel contact opgenomen met de leverancier.
    5. Vergoeding of schadeloosstelling vindt uitsluitend plaats via de winkelier.

    Wij zouden u in dit geval willen vragen om een paar foto's van uw schoenen en zolen en het artikelnummer dat in de schoenen staat vermeld aan de ECCO klantenservice op het hoofdkantoor door te mailen naar onderstaande email adres:

    cs.nl@ecco.com

    Wij zullen dan voor u gaan kijken of de ECCO shop bij u in de buurt uw klacht verder in behandeling kan nemen en een passende oplossing voor u kan aanbieden.

    Alvast bedankt en nog een fijne dag toegewenst meneer Echthuizen

    Met vriendelijke groet,
    ECCO Customer Service Benelux
  2. Auteur
    Willem Echthuizen
    Datum
    Ecco heeft mijn klacht zeer goed afgehandeld incl een zeer klantvriendelijke benadering. Dit heeft voor mij de doorslag gegeven om een trouwe gebruiker te blijven van een kwaliteitsschoen ECCO

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Willem Echthuizen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?