Klacht ECCO EMEA: Zool van beide schoen binnen 1 jaar doormidden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 510473
Gebruiker
A.J. de Boer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Allereerst reageert Ecco niet!
“De klachtenservice zal zsm contact met u opnemen schreven ze in november. Geen reactie! Vriendelijke reminder gestuurd. Weer geen reactie.
Klacht is dat van beide schoenen de zool binnen een jaar doormidden is.
We zijn heel erg teleurgesteld in Ecco.

Gewenste oplossing

Allereerst willen wij graag een reactie ontvangen op de klacht.
Ten tweede een passende oplossing voor dit probleem.
Geboden oplossing
Ecco heeft de klacht niet gelezen! Ze reageren met een standaard antwoord. Wij hadden aangegeven in de originele klacht dat de schoenen tijdens een stedentrip in Londen zijn gekocht. Terug naar de winkel is dus geen optie en daarom hebben we ons tot Ecco gewend. Zeer teleurstellende klantenservice!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ECCO EMEA
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ECCO EMEA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen