Klacht ECG Nederland: DHL onderneemt geen actie om mijn pakket van €800 te vinden op de plek waar het zou afgezet zijn.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 419309
Gebruiker
pieter#63
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De klacht
mijn pakket van ECG is nog steeds niet terecht; 13 december zou een robotmaaier van ECG bezorgd worden ( waarde €800,-) en van DHL kreeg ik een bezorgbevestiging dat het pakket thuis was afgeleverd. Mijn vrouw was thuis op dat moment maar.. geen DHL gezien, geen briefje achtergelaten. Vervolgens ECG gebeld die mij, na onderzoek van DHL, kon mededelen dat het pakket op 18C was afgezet. ( ikzelf woon op 18A). 18C is echter de paardenschuur van mijn buren, wel kadastraal bekend maar niet zichtbaar aangeduid..... vervolgens, na geen contact meer met ECG gehad te hebben, zelf naar het depot van DHL afgereisd maar daar waren ze niet bekend met de zaak. Hoeveel is een onderzoek van ECG dan waard????? Ze wisten ook niets van een bezorging op mijn adres en waren niet in staat om de track en trace ( JVGL05951975871429763613) te achterhalen... Ze waren ook verbaasd dat er via DHL nog geen vragen richting het depot waren gekomen..... Vervolgens weer contact met ECG gezocht via klachtenkompas en ze geven wederom aan ( 10 dagen na de vermissing van het pakket) dat DHL onderzoek gaan doen......vervolgens hoor ik niets meer en wordt er geen contact meer met mioj opgezocht... foetsie €800,-

De oplossing

volgens de wet handelen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pieter#63
Datum
Uiteindelijke oplossing
ECG lijkt van de aardbodem verdwenen.. ( met mijn geld....-:( )
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ECG Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen