Klacht ECG Nederland: ECG Nederland is een oplichter, komt zijn afspraken niet na.

RolandP

In januari gekocht een Robomow Maairobot MS1500 bij de online firma 'maai-robot.com'
Pas uitgepakt in april nadat we de perimeterdraad hadden uitgezet. Blijkt dat de Robot GEEN Maaimotor en maaimessen heeft. Na heel veel telefonisch contact geeft hij ons de schuld dat wij deze verwijderd zouden hebben. Maar ja, waarom zouden wij ons zelf zoveel stress aan doen om te klagen dat de Robot geleverd is zonder Maaimotor en messen.
Na hulp van de fabrikant Robomow, waar ze heel vriendelijk te hulp zijn geschoten, bleek dat normaal alle Robomow maaimachine te traceren zijn echter onze machine blijkt in Duitsland te zijn uitgeleverd en daarna van de 'radar' te zijn verdwenen. Hierop hebben wij de firma ECG belt zijj beweerden dat wij de maaimotor eruit hadden zouden hebben gehaald en dat wij moesten bewijzen dat de maaimotor aanwezig bij het uitpakken van de doos. We hebben hem er ook op gewezen dat hij moet bewijzen dat de maaimotor in de robot zat, maar dat wilde hij niet. Hij schuilt zich steeds achter een email correspondentie die hij niet openbaar wilt maken waarbij hij contact heeft met zijn leverancier in Duitsland. Maar hij wilt de zaak niet oplossen en zijn klanten ons dus niet tevreden stellen.
Gelukkig hebben we de machine nooit teruggestuurd en nu hebben we maar een nieuwe maaimotors en maaimessen besteld en proberen de rekening te verhalen op de firma ECG Nederland bv.
De firma Robomow heeft vaker problemen gehad met ECG Nederland en dat de firma Robomow geen zaken doet met ECG Nederland.
Het bedrijf zou al in 2013 failliet te zijn verklaard maar hij gaat nog steeds door met zijn zaken, onder andere online shops.
Doe dus aub. GEEN zaken met ECG Nederland het zijn oplichters.

Dat ECG Nederland ons de kosten voor het vervangen van de twee maaimotoren en de maaimessen betaald. En stopt met ondernemen.

Ook een klacht indienen over ECG Nederland?