Klacht ECG Nederland: Geen manieren om met klanten om te gaan

Klachtnummer
# 364486
Gebruiker
Aaron
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb net een mevrouw gesproken op de nummer 0552032008. Helaas kan deze mevrouw niet met klanten omgaan. Ik hoop dat haar leidinggevende deze klacht ziet en haar naar een klantvriendelijke cursus kan sturen . Want met klant omgaan heeft deze mevrouw geen kaas van gegeten.

Aaron

Gewenste oplossing

Deze mevrouw aanspreken en haar naar een klantvriendelijke cursus sturen

1 reactie

  1. Auteur
    Aaron
    Datum
    Ik hoop dat jullie maatregel hebben genomen tegen haar. Zij heeft die dag de telefoon in mijn oor opgehangen!

Ook een klacht indienen over ECG Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen