Klacht ECG Nederland: ik wil mijn verzendkosten terug !!!

Koot74

na weken gezeur over een opblaasjacuzzi heb ik eindelijk mijn geld terug gekregen . maar de beloofde 29 euro verzendkosten van het twee keer terug sturen van het bad zat er niet bij . dat ging via een andere afdeling (kennelijk hebben twee financiële afdelingen ?) nu een week of 8 verder nog steeds geen 29 euro op mijn rekening gestort . Zal het verder netjes houden maar ik ben in staat om naar Apeldoorn te rijden en het geld zelf te gaan halen maar ik betwijfel zelfs of ecg wel in Apeldoorn gevestigd is !!!

gewoon terug storten !!!

ECG Nederland
    Beste,
    Vanuit onze kant is alles netjes terugbetaald. De verzendkosten had u kunnen verhalen bij distributeur. Wij hebben nu zelf even contact opgenomen met de distributeur. De distributeur zal de verzendkosten nu naar ons overmaken zodat wij het kunnen doorstorten naar u. Hopelijk heb ik u hiermee voldoende mee geïnformeerd en is het opgelost. U mag altijd een bezoekje komen brengen in Apeldoorn om onze mooie showroom te bewonderen.
    Koot74
    hallo,
    ik vind het een prachtig verhaal maar dit is me namelijk al een paar keer beloofd .
    er word elke keer iets anders verteld dus u snapt hopelijk dat ik enigzins sceptisch ben.
    Maar voor mij is het pas opgelost als het op mijn rekening staat !!.
    Maar wie weet hoe lang dit weer gaat duren .
    Met vriendelijke groet.
    ECG Nederland
    Best,

Ik heb net vernomen dat het op dit moment wordt overgemaakt. Het word elk moment op uw rekening bijgeschreven. Graag een reactie als u het heeft ontvangen.

Ook een klacht indienen over ECG Nederland?