Klacht ECG Nederland: Klanten service van lik mijn vestje. beloven maar niet doen!!
Details
De klacht
Ik heb bij ECG een opblaasbare jacuzzi gekocht die ik in totaal twee keer heb moeten terug sturen.Bij de eerste keer zaten er 4 weken tussen het opsturen en de levering van de nieuwe Jacuzzi(tenminste als het een nieuwe was want gezien de staat waarin deze geleverd werd heb ik zo mijn twijfels)
De beloofde 14,50 euro verzendkosten werd niet terug gestort.
Kort daarna ging de jacuzzi wederom kapot .
Wederom moest ik de jacuzzi terug sturen en zou ik een nieuwe krijgen.
Na drie weken ben ik eens gaan bellen waar mijn jacuzzi bleef en kreeg ik te horen dat deze elk moment geleverd werd.
Weer twee weken later heb ik maar weer gebeld dat ik nog steeds geen jacuzzi had ontvangen en dat ook mijn verzendkosten nog niet waren terug gestort.
Ik kreeg te horen dat ik mijn geld terug zou krijgen omdat ECG de samenwerking met de leverancier had beëindigd.
Prima dacht ik maar niets bleek minder waar.
Na een week nog geen geld te hebben ontvangen klom ik maar weer in de telefoon en toen begon de ellende echt .
Telefoonuitval, nieuw systeem dat niet goed werkt , internet ligt er uit , u moet bij mevr A zijn en vervolgens weer bij mevr B enz enz dit waren een paar van de vele smoesjes die ik kreeg te horen.
Toen mijn geduld op was en ik ging bellen met een wat dwingendere toon maar wel beleeft werd er een beetje lacherig gedaan en werd ik wederom van het kastje naar de muur gestuurd.
ook dit duurde ruim een week .
Toen ik dit eenmaal zat werd en ik eiste dat ik graag mijn geld en de gemaakte verzendkosten terug wilde werd de hoorn er op gegooid en werd er niet meer opgenomen .
Conclusie ik ben nu bijna 7 weken verder en nog steeds geen jacuzzi of geld gezien en hebben ze kennelijk mijn telefoonnr genoteerd want tot op heden word er nog steeds niet opgenomen.
De oplossing
Ik wil graag mijn geld terug van de jacuzzi en de gemaakte verzendkosten van het tot tweemaal toe terug sturen van het badUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.