Klacht ECG Nederland: Klanten service van lik mijn vestje. beloven maar niet doen!!

sad Niet opgelost
Koot74

Ik heb bij ECG een opblaasbare jacuzzi gekocht die ik in totaal twee keer heb moeten terug sturen.
Bij de eerste keer zaten er 4 weken tussen het opsturen en de levering van de nieuwe Jacuzzi(tenminste als het een nieuwe was want gezien de staat waarin deze geleverd werd heb ik zo mijn twijfels)
De beloofde 14,50 euro verzendkosten werd niet terug gestort.
Kort daarna ging de jacuzzi wederom kapot .
Wederom moest ik de jacuzzi terug sturen en zou ik een nieuwe krijgen.
Na drie weken ben ik eens gaan bellen waar mijn jacuzzi bleef en kreeg ik te horen dat deze elk moment geleverd werd.
Weer twee weken later heb ik maar weer gebeld dat ik nog steeds geen jacuzzi had ontvangen en dat ook mijn verzendkosten nog niet waren terug gestort.
Ik kreeg te horen dat ik mijn geld terug zou krijgen omdat ECG de samenwerking met de leverancier had beëindigd.
Prima dacht ik maar niets bleek minder waar.
Na een week nog geen geld te hebben ontvangen klom ik maar weer in de telefoon en toen begon de ellende echt .
Telefoonuitval, nieuw systeem dat niet goed werkt , internet ligt er uit , u moet bij mevr A zijn en vervolgens weer bij mevr B enz enz dit waren een paar van de vele smoesjes die ik kreeg te horen.
Toen mijn geduld op was en ik ging bellen met een wat dwingendere toon maar wel beleeft werd er een beetje lacherig gedaan en werd ik wederom van het kastje naar de muur gestuurd.
ook dit duurde ruim een week .
Toen ik dit eenmaal zat werd en ik eiste dat ik graag mijn geld en de gemaakte verzendkosten terug wilde werd de hoorn er op gegooid en werd er niet meer opgenomen .
Conclusie ik ben nu bijna 7 weken verder en nog steeds geen jacuzzi of geld gezien en hebben ze kennelijk mijn telefoonnr genoteerd want tot op heden word er nog steeds niet opgenomen.

Ik wil graag mijn geld terug van de jacuzzi en de gemaakte verzendkosten van het tot tweemaal toe terug sturen van het bad

ECG Nederland
    meneer! ik heb u net vriendelijk een mail gestuurd ! wij zijn bezig met kpn ! u word niet zomaar opgehangen door ons, kpn ligt eruit en ons internet!
    ik vind het rond uit belachelijk om uw reactie hierop te lezen, terwijl wij allemaal wat in ons macht ligt om u te helpen!
    lees nogmaals uw mail bericht, zodat we normaal kunnen oplossen , mits beide partijen op normale manier kunnen communiceren.
    mevr.
    dat is het hele probleem juist .
    er word in de mail van alles beloofd maar niet nagekomen .
    en als ik reageer op uw mails krijg ik gewoonweg geen antwoord op mijn vraag maar wederom een mail met weer andere info.
    ook de in totaal 4 beloftes terug te bellen werden niet nagekomen.
    U kunt het ronduit belachelijk vinden maar ik vind het belachelijk dat ik zeven weken lang aan het lijntje gehouden word met steeds een ander contact persoon en steeds weer andere beloftes.
    Ik ben steeds beleefd gebleven en op het moment dat ik vanmiddag op mijn strepen ging staan werd plots de verbinding verbroken en toen ik u terug belde werd ik meerdere malen weggedrukt.
    ook heb ik eerder aangegeven mijn geld terug te willen en mijn verzendkosten .
    Ook daar word gewoonweg niet op gereageerd en heb ik tot op heden de twee keer 14,50 euro niet ontvangen terwijl dit op de mail werd bevestigd door mevr de boer .
    Ik heb uw "vriendelijke " mail inderdaad ontvangen met wederom de belofte dat het bad van de week geleverd word maar daar heb ik intussen meerdere mails van terwijl ik meerdere malen heb aangegeven geen vertouwen meer te hebben in het betreffende bad en mijn geld terug wil .
    Het lijkt mij allemaal niet zo ingewikkeld .
    jerry van Kooten.

ECG Nederland
    u heeft een track en trace nummer nu gekregen, die is eind van de dag actief en u krijgt een nieuwe product vandaag toegezonden! het is niet ingewikkeld nee dat klopt, hopelijk heb ik u hiermee voldoende geholpen en dat u mag genieten van uw product
    mevr .
    dank u wel voor de afhandeling .
    heb ik nog een vraag.
    Krijg ik ook de 29 euro verzend kosten terug gestort?

met vriendelijke groet,
    jerry van kooten
    ECG Nederland
    ik zal het voor u doorgeven aan de afdeling , binnen 2 weken kunt u uw geld verwachten

Koot74
vorige week is mij beloofd dat het bad opgestuurd werd en kreeg ik een track en trace nummer ondanks dat ik meerdere malen heb aangegeven mijn geld terug te willen. Dit werdt gewoonweg genegeerd. maar goed uit nieuwsgierigheid ben ik het track en trace nummer in gaan voeren en bleek dat dit nummer niet bestond. ik heb meteen weer een mail gestuurd en men zou het nakijken en contact met mij opnemen.....niet dus !!. Dus heb ik vandaag ( 4dagen later) zelf maar weer gebeld. ik kreeg te horen dat men toevallig net bezig waren met een mail naar mij en werd mij verteld dat men nog een optie gingen bekijken en als dat niet zou lukken ik mijn geld terug kreeg . de uitkomst hiervan zou men na een uurtje telefonisch door geven. na tweeënhalf uur heb ik toen zelf maar weer contact opgenomen en bleek de medewerker die mij de belofte had gedaan weg was . al met al ... nog geen steek verder geen geld en de beloofde verzendkosten nog steeds niet op mijn rekening

Ook een klacht indienen over ECG Nederland?