Klacht ECG Nederland: Na bestelling en betaling van een zwembadrobot geen reaktie in verband met levering.

Klachtnummer
# 380410
Gebruiker
Freddy van Belgie
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Na bestelling en betaling van een zwembadrobot, krijgen we geen reaktie via e-mail en is het niet mogelijk om de firma telefonisch te bereiken. Wij hebben vragen in verband met de levering. Toestel is volgens de firma op voorraad doch na 1 week nog steeds geen levering of bericht in verband met de levering ontvangen.

De oplossing

Annulatie en terugbetaling van de bestelling.

9 reacties

  1. Auteur
    ECG Nederland
    Datum
    Kunt u mij een bestellingsnummer geven zodat ik het kan nakijken wat de status is?
  2. Auteur
    ECG Nederland
    Datum
    Kunt u mij een bestellingsnummer geven zodat ik het kan nakijken wat de status is?
  3. Auteur
    Freddy van Belgie
    Datum
    Faktuurnummer 213058008
  4. Auteur
    ECG Nederland
    Datum
    Bestelnummer graag,
    Geen factuurnummer
  5. Auteur
    Freddy van Belgie
    Datum
    Wij hebben geen bestelnummer ontvangen. Op de faktuur staat ook geen bestelnummer genoteerd. Gelieve ook e-mail te raadplegen waar wij vragen de bestelling te annuleren en betaalde bedrag terug te storten.
  6. Auteur
    ECG Nederland
    Datum
    U bent telefonische te woord gestaan heb ik vernomen.
  7. Auteur
    Freddy van Belgie
    Datum
    Klopt, er werd mij gezegd dat het toestel niet op voorraad is (bij de bestelling kon ik het toestel komen afhalen!). Zou gisteren of vandaag weer beschikbaar zijn en dan dadelijk verstuurd. Tot nu toe echter nog niets vernomen.
  8. Auteur
    ECG Nederland
    Datum
    U krijgt een Mail van ons toegestuurd
  9. Auteur
    ECG Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    U krijgt een Mail van ons toegestuurd

Ook een klacht indienen over ECG Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen