Klacht ECG Nederland: Na bestelling en betaling van een zwembadrobot geen reaktie in verband met levering.

Freddy van Belgie

Na bestelling en betaling van een zwembadrobot, krijgen we geen reaktie via e-mail en is het niet mogelijk om de firma telefonisch te bereiken. Wij hebben vragen in verband met de levering. Toestel is volgens de firma op voorraad doch na 1 week nog steeds geen levering of bericht in verband met de levering ontvangen.

Annulatie en terugbetaling van de bestelling.

ECG Nederland
    Kunt u mij een bestellingsnummer geven zodat ik het kan nakijken wat de status is?
    Faktuurnummer 213058008
    Bestelnummer graag,
    Geen factuurnummer
    Freddy van Belgie
    Wij hebben geen bestelnummer ontvangen. Op de faktuur staat ook geen bestelnummer genoteerd. Gelieve ook e-mail te raadplegen waar wij vragen de bestelling te annuleren en betaalde bedrag terug te storten.
    ECG Nederland
    U bent telefonische te woord gestaan heb ik vernomen.
    Freddy van Belgie
    Klopt, er werd mij gezegd dat het toestel niet op voorraad is (bij de bestelling kon ik het toestel komen afhalen!). Zou gisteren of vandaag weer beschikbaar zijn en dan dadelijk verstuurd. Tot nu toe echter nog niets vernomen.
    U krijgt een Mail van ons toegestuurd
    U krijgt een Mail van ons toegestuurd

Ook een klacht indienen over ECG Nederland?