Na bestelling en betaling van een zwembadrobot, krijgen we geen reaktie via e-mail en is het niet mogelijk om de firma telefonisch te bereiken. Wij hebben vragen in verband met de levering. Toestel is volgens de firma op voorraad doch na 1 week nog steeds geen levering of bericht in verband met de levering ontvangen.
De oplossing
Annulatie en terugbetaling van de bestelling.
9 reacties
Auteur
ECG Nederland
Datum
Kunt u mij een bestellingsnummer geven zodat ik het kan nakijken wat de status is?
Auteur
ECG Nederland
Datum
Kunt u mij een bestellingsnummer geven zodat ik het kan nakijken wat de status is?
Auteur
Freddy van Belgie
Datum
Faktuurnummer 213058008
Auteur
ECG Nederland
Datum
Bestelnummer graag, Geen factuurnummer
Auteur
Freddy van Belgie
Datum
Wij hebben geen bestelnummer ontvangen. Op de faktuur staat ook geen bestelnummer genoteerd. Gelieve ook e-mail te raadplegen waar wij vragen de bestelling te annuleren en betaalde bedrag terug te storten.
Auteur
ECG Nederland
Datum
U bent telefonische te woord gestaan heb ik vernomen.
Auteur
Freddy van Belgie
Datum
Klopt, er werd mij gezegd dat het toestel niet op voorraad is (bij de bestelling kon ik het toestel komen afhalen!). Zou gisteren of vandaag weer beschikbaar zijn en dan dadelijk verstuurd. Tot nu toe echter nog niets vernomen.
Auteur
ECG Nederland
Datum
U krijgt een Mail van ons toegestuurd
Auteur
ECG Nederland
Datum
Dit is onze laatste reactie
U krijgt een Mail van ons toegestuurd
Ook een klacht indienen over ECG Nederland?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.