Opgelost door ECG Nederland: niet geleverd geen service

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 474457
Gebruiker
Gastvrij
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wacht al een maand op mijn Hayward Tigher Shark robot die niet komt. Super veel betaald en niks ontvangen. Hoe erg.

De oplossing

leveren of geld terug betalen

3 reacties

  1. Auteur
    Gastvrij
    Datum
    Beste medewerker van ECG Nederland,
    We zijn erg teleurgesteld dat wij niets horen op de mail die wij hebben gestuurd en de klacht die wij hebben ingediend. We willen graag ons geld terug of onze bestelling geleverd krijgen.
    Groet J Heinen Anna Paulowna
    Bestelling: #2100001749
  2. Auteur
    Gastvrij
    Datum
    Verschillende malen pogingen gedaan via telefoon, mail, brief etc. Wij geven nu de zaak uit handen. Het is schandalig om mensen zo in het ongewisse te laten en zo te belazeren.
  3. Auteur
    Gastvrij
    Datum
    Mijn klacht is nog steeds niet opgelost. We horen niets en zien niets. We hebben een onderzoek laten starten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gastvrij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zonder contact onder druk van derden is geleverd. Terwijl we de order hadden geannuleerd.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ECG Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen