Klacht ECG Nederland: Ontvang geen retour formulier, na 3 x vragen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 402428
Gebruiker
K. Lodewijk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Accu besteld en verkeerde accu geleverd gekregen.
Vervolgens binnen 2 dagen om een retour formulier gevraagd, maar krijg geen reactie!
3 x een aanvraag via de e-mail gedaan.
Wij hebben een Robomow BAT900A besteld en een Ultracell geleverd gekregen!!!!!
De Ultracell heeft geen meegeleverde bedrading, kan dus niet aangesloten worden.
Het bedrijf is telefonisch ook niet bereikbaar!!!!!!!

De oplossing

Mij een retour formulier toesturen zodat ik de foutief geleverde accu retour kan sturen en mijn geld terug kan krijgen.

3 reacties

  1. Auteur
    ECG Nederland
    Datum
    Zoals u eerder is vermeld is dit de juiste accu. U kunt u product terug sturen naar ECG Nederland Laan van de Ram 21B 7324 BW Apeldoorn. In het geval dat u deze accu niet wenst maar wel de juiste accu naar u is verstuurd zullen de verzendkosten van het retourneren voor eigen rekening zijn.
  2. Auteur
    K. Lodewijk
    Datum
    Goedemorgen, de verkeerd geleverde accu is afgelopen donderdag 21 november aangetekend naar ECG retour gezonden.
    Wanneer zie ik het bedrag op mijn rekening retour inclusief verzendkosten, zoals ook in mijn email is aangegeven.
    €69,95+€8,60 totaal €78,55

    Met vriendelijke groeten, K.Lodewijk
  3. Auteur
    K. Lodewijk
    Datum
    Inmiddels mijn aankoop bedrag retour ontvangen.
    Maar helaas de verzendkosten, aangetekend, €8,60 niet retour gekregen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K. Lodewijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen verzendkosten vergoed gekregen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ECG Nederland?