Klacht ECG Nederland: reageert niet of heel slecht/onfatsooenlijk op verzoek retourprocedure

Klachtnummer
# 366425
Gebruiker
Rob Groot
Datum
3 reacties

Details

De klacht

geen reactie op (veelvuldig herhaald!) verzoek retourprocedure te starten.
na verder aandringen op hun eigen website:
"stuur product maar terug naar afzenderadres"....
Ik heb er dus GEEN ENKEL vertrouwen in dat ik daarna nog ooit iets van hen hoor!

nb het ging hier om een klein deel van een verder goed geleverde bestelling van ca 1000,00. de robomow maaier is goed, maar de universele regenkap wil ik terugsturen. Inmiddels drie weken mee bezig!

De oplossing

retourprocedure betrouwbaar opstarten

3 reacties

  1. Auteur
    Rob Groot
    Datum
    ECG Nederland, verkoper van robotmaaiers zoals Robomow, heeft nog niet één keer op mijn klacht over hun retourprocedure gereageerd.
    Een zéér slecht bedrijf! zo (b)lijkt het!

    Gekoppeld aan deze webwinkel zijn andere sites als:
    Robotmaaier.com

    Ook daar GOED OPPASSEN dus!!!!
    Bij voorkeur NIETS bestellen.
    VOLKOMEN onbetrouwbaar

    Met groet
    Rob Groot
    Zeeland
  2. Auteur
    ECG Nederland
    Datum
    Alles is opgelost met dhr. Groot, er is telefonisch contact geweest en is opgelost.
  3. Auteur
    Rob Groot
    Datum
    Ik ben blij hier nu van te horen en kan bevestigen dat het probleem inderdaad netjes is opgelost.
    Met vriendelijke groet,
    RFH Groot
    Heinkenszand, Zeeland

Ook een klacht indienen over ECG Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen