Klacht ECG Nederland: Zeer slechte service na aankoop van niet te gebruiken maar wel betaald product en onbereikbaar per t

FitUnited

december 2018 een warmtewisselaar voor een warmtepomp zwembad besteld en direct betaald. Het is in januari afgeleverd en door mij niet direct uitgepakt. In maart bleek dat de warmtewisselaar niet het juiste model is en niet geplaatst kon worden in de warmtepomp. Dit direct gemeld aan ecgnederland die me daarop mailde ervoor te zorgen dat produkt omgeruild zal worden. Nou niets van dit alles! Het contact met hen werd zeer slecht en ze; namen de telefoon helemaal niet meer op. In met heel veel moeite en met een andere telefoon degene die ik al eerder had gesproken aan de lijn gekregen, die me meldde niets meer te kunnen doen, omdat de fabrikant het pro;dukt niet meer wilde terugnemen. Ik vind de behandeling en de service van ecgnederland werkelijk beneden alle peil, ook omdat ze nooit meer zijn teruggekomen op mijn frustratie en mij laten zitten met een produkt waarvoor ik aan ecgnederland het bedrag van €865 heb overgemaakt. Reken dus zeker niet op service van dit malafide bedrijf.

product terugnemen en geld terug!!

ECG Nederland
    Beste,
    Deze warmtewisselaar is speciaal voor u besteld rechtstreeks bij de fabrikant, comfort de gegevens die wij van u hebben ontvangen en uitgezocht hebben voor het type zwembad wat u heeft. Er is maar 1 type warmtewisselaar beschikbaar voor uw zwembad conform u gegevens. Wij hebben deze niet standaard in het assortiment en is dus rechtstreeks besteld bij de fabrikant. Helaas neemt de fabrikant deze bestelling niet retour omdat dit een speciale bestelling is geweest. Onze excuses.

Ook een klacht indienen over ECG Nederland?