Klacht Echtveelvoorweinig.nl: stoel worden niet geleverd omdat ze niet meer voorradig zijn en toch nog op de website staan

Stoel162

Heb 2 leren kuipstoeltjes besteld en betaald en zouden geleverd worden door
" Ă‹chtveelvoorweiniggeld.nl" Ik krijg de volgende dag een mail dat ze niet meer voorradig zijn en dat ze voorlopig ook niet geleverd kunnen worden. Het geld wordt terug gestort. De zelfde dag (29 okt) het bericht dat het geld terug gestort is. kan uiteraard nog komen maar... de stoelen staan nog steeds op de website wat ik vreemd vind , een eventuele volgende koper overkomt dan het zelfde !! Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij !!

De bewuste stoel uit de collectie verwijderen en het betaalde bedrag terug storten.

Echtveelvoorweinig.nl
    Geachte heer,
    Dank voor uw reactie en melding.

U heeft inderdaad gelijk als het gaat om de bestelling en de creditbetaling.
    De creditbetaling is bij ons verwerkt en zal vandaag of morgen op uw rekening bijgeschreven staan.

Het product is dezelfde dag al bij ons verwijderd van de site.

Het kan wel zijn dat een andere aanbieder dit nog aanbiedt op Beslist.nl, maar wij kunnen het helaas op dit moment niet leveren.

Onze welgemeende excuses hiervoor.

EchtVEELvoorWeinig

Ook een klacht indienen over Echtveelvoorweinig.nl?