Klacht Echtveelvoorweinig.nl: Waardeloos

Hans100265

Lekker veel voor weinig via beslist.nl

Niet leveren van kroonluchter DIV mails gestuurd gebeld geen respons staat 30 min in wacht en daarna word je eruit gegooid weer bellen zelfde liedje mails gestuurd geen antwoord wie kan me verder helpen dit baart me zorgen dit soort bedrijven moeten gestopt worden .

Gewoon leveren of geld terug

Echtveelvoorweinig.nl
    Geachte heer Van Biljouw,

Waar het mis gegaan is heb ik op dit moment nog geen idee van.
    Helaas slaat uw opmerking van "dit soort bedrijven moeten gestopt worden" kant noch wal.

Uw bestelling hebben wij geannuleerd en het bedrag zal binnen de wettelijk gestelde termijn aan u teruggestort worden.

Hans100265
Opmerking geen kant geen wal slaat mensen 30 min per belletje in de wacht laten staan en niet reageren op mail maar wel hier zielig doen met de smoes waar het fout is gegaan geen idee .We hebben diversen mensen laten bellen maar niemand kreeg gehoor .Dus doe je voordeel ermee als ik me geld terug heb dan kan ik zeggen of je bedrijfs waardig bent . Nu met nog een aantal andere mensen die zich via face book hebben gemeld zijn we niet tevreden over de afhandeling van je bedrijf .

Ook een klacht indienen over Echtveelvoorweinig.nl?