Opgelost door Eci.nl: 2 eci bonnen in ingeleverd en daarna bestellingen 6 keer geannuleerd..waarde kwijt

shakira54

Ik probeer al 4 weken 2 boeken te bestellen en elke keer word de bestelling om onbekende reden geannuleerd.....hierdoor ben ik mijn waarde van mijn boekenbonnen kwijt en krijg ze niet terug in mijn acount..klantenservice zegt van alles er aan te doen en weet niet hoe dit mogelijk is.....

Ik zou graag mijn bestelde boeken ( die nog steeds leverbaar zijn) of de waarde van mijn bonnen retour krijgen

Eci.nl
    Geachte mevrouw Stoove,Wat vervelend dat de bestelling niet correct verwerkt wordt. Wij zullen navraag voor u gaan doen en proberen zo spoedig mogelijk het probleem op te lossen.Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Alex List
    ECI
    shakira54
    Ik heb deze reaktie al meerdere keren gehoord, toch hoop ik dat het nu word opgelost!
    shakira54
    Ik heb nu wel de boeken ontvangen en de rekening die ik binnen 14 dagen moet betalen en dat terwijl ik nog 30 euro aan boekenbonnen heb staan!!! Die zouden verrekend worden. Dit wordt nu erg vervelend zo!
    Geachte mevrouw Stoove,
    Ik heb u een e-mail gestuurd met een oplossing.
    met vriendelijke groet Marja Lopulissa
    shakira54
    Ik heb geen mail ontvangen, kunt u mij deze nog een keer toesturen?
    Eci.nl
    ik heb de e-mail nogmaals verzonden naar een gmail adres. Het is mogelijk dat de e-mail wordt tegen gehouden door uw spamfilter en de spambak terecht komt.
    Marja L
    shakira54
    het heeft allemaal lang geduurd en kostte mij een lange adem, maar heb ter compensatie een prachtig boek gekregen en de boekenbonnen zijn verrekend!

shakira54

Ook een klacht indienen over Eci.nl?