Opgelost door Eci.nl: Aanmaning na opzegging lidmaatschap

Nikkie68

In november 2013 heb ik per e-mail mijn lidmaatschap bij ECI opgezegd. Hierop geen reactie ontvangen. In december opnieuw opgezegd met onmiddellijke ingang. Dit keer wel bevestigd. Echter werd mij voor het eerste kwartaal 2014 ongevraagd een vrije keuzebon gestuurd die ik niet wil hebben en ook niet ga gebruiken. Hiervoor word ik inmiddels aangemaand, hoewel ik per e-mail heb laten weten dat ik deze bon als niet verzonden beschouw. Vandaag dreiging met incassobureau ontvangen bij niet betalen van faktuur 0122117586 . Ik wil echter niet betalen voor iets wat ik niet gebruiken wil en zeker niet als wanbetaler behandeld worden na 25 jaar lidmaatschap waarbij ik nooit in gebreke ben gebleven. Dit is een wanprestatie die ik niet van ECI had verwacht en die na 25 jaar een bitter nasmaak achterlaat bij een voormalige tevreden klant.

Ik wil dat faktuur 0122117586 nietig verklaard wordt en stopzetting van het aanmaningstraject.

Eci.nl
    Geachte mevrouw Offermans,Wat vervelend dat uw opzegging niet correct is verwerkt.
    Onze verontschuldigingen hiervoor.
    Uw lidmaatschap is inmiddels beëindigd.
    De toegestuurde boekbon heb ik gecrediteerd en de betaalherinnering mag u als niet verzonden beschouwen.Ik ga ervanuit u hiermee van dienst te zijn maar begrijp dat het erg vervelend is als u onterecht een betaalherinnering ontvangt.
    Onze welgemeende excuses hiervoor.Met vriendelijke groet,Patricia Hollenga
    Klantenservice eci.nl
    Beste Patricia,
    Bedankt voor de snelle afhandeling. Alleen vreemd dat ik per 2 juni ook de laatste aanmaning gekregen heb. Ik ga ervan uit dat ik deze ook als niet verzonden mag beschouwen.
    Met vriendelijke groeten,
    Monique Offermans
    Eci.nl
    Beste mevrouw Offermans,Het is inderdaad vreemd dat u een aanmaning heeft ontvangen. Deze kunt u uiteraard als niet verzonden beschouwen. Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Alex List
    ECI
    Hallo Alex,
    Mijn excuses voor de late reactie vanwege mijn verblijf in het buitenland en mijn hartelijke dank voor de correcte afhandeling van mijn klacht.Met vriendelijke groeten,
    Monique Offermans

Nikkie68

Ook een klacht indienen over Eci.nl?