Klacht Eci.nl: Bedrag van geannuleerde bestelling terugontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 67523
Gebruiker
Loes
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 3 mei een bestelling ontvangen waarvan 1 boek geannuleerd was.
(ordernummer 0122171112))
Na herhaalde malen via klantencontact gevraagd te hebben hoe en wanneer ik het bedrag terug kon verwachten geen duidelijk antwoord.
Op 6 juni na weer een poging, alle gegevens die ze van mij wensten doorgegeven.
Op 13 juni het bericht dat het bedrag van 18,55 euro binnen 30 dagen op mijn rekening
bijgeschreven zou worden.
Helaas ! GROTE teleurstelling.
Hopelijk leidt deze klacht tot een oplossing. Jammer dat het zo moet gaan.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk het bedrag van 18,55 euro op mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Eci.nl
    Datum
    Beste mevrouw Dielemans,
    Hierbij mij welgemeende verontschuldiging. Ik heb dit voor u nagekeken en het bedrag wordt deze week naar uw rekeningnummer overgemaakt.
    Met vriendelijke groet, M. Vermeer
  2. Auteur
    Loes
    Datum
    De klantenbehandeling van ECI is beneden peil. E-mail wordt niet of laat behandeld. Geld van geannuleerd boek zou na 2 maanden van correspondentie over en weer
    binnen 30 dagen gestort worden. Niet dus. Pas na een klacht via Klachtenkompas.nl is het geld binnen een week gestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eci.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen