Opgelost door Eci.nl: Bestelling door ECI geannuleerd maar ik krijg mijn geld niet terug!

IrisDonkers

Op 17 november 2014 ontving ik een annuleringsbericht van ECI.nl dat het product niet langer leverbaar was (ordernr 0122783717) en dat ik mijn geld binnen 14 dagen terug zou krijgen. Nu, bijna twee maanden later, heb ik mijn geld nog steeds niet terugontvangen.
Ik heb gebeld, een contactformulier ingevuld via de website en per mail contact gehad en iedere keer geeft een medewerker aan oprecht spijt te hebben van de gang van zaken en de uitbetaling met spoed te zullen regelen maar ondertussen gebeurt er helemaal niets.
Het gaat om een relatief klein bedrag (12,49) maar het is wel MIJN geld en ik vind dat ze het per omgaande terug moeten geven. Schandalig dat dit zo lang duurt!

Ik wil mijn geld teruggestort krijgen.

Eci.nl
    Geachte mevrouw Donkers, Ik vind het echt heel vervelend dat dit nog niet voor u in orde gemaakt is. Ik ga er meteen voor u achteraan. Zodra ik meer weet laat ik het u meteen weten. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Marja L webcare
    IrisDonkers
    We zijn inmiddels alweer een week verder en meer dan "het spijt ons zeer" heb ik nog steeds niet ontvangen ...
    Eci.nl
    Geachte mevrouw Donkers, nogmaals mijn verontschuldiging voor de vertraging, echter het door u betaald bedrag is nu terugbetaald.
    MoniK.
    Webcare ECI
    IrisDonkers
    Inderdaad, ik heb het geld eindelijk terug. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren want nogmaals iets kopen via ECI.nl doe ik echt niet meer.

IrisDonkers

Ook een klacht indienen over Eci.nl?