Opgelost door Eci.nl: Bestelling door ECI geannuleerd maar ik krijg mijn geld niet terug!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 91293
Gebruiker
IrisDonkers
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 17 november 2014 ontving ik een annuleringsbericht van ECI.nl dat het product niet langer leverbaar was (ordernr 0122783717) en dat ik mijn geld binnen 14 dagen terug zou krijgen. Nu, bijna twee maanden later, heb ik mijn geld nog steeds niet terugontvangen.
Ik heb gebeld, een contactformulier ingevuld via de website en per mail contact gehad en iedere keer geeft een medewerker aan oprecht spijt te hebben van de gang van zaken en de uitbetaling met spoed te zullen regelen maar ondertussen gebeurt er helemaal niets.
Het gaat om een relatief klein bedrag (12,49) maar het is wel MIJN geld en ik vind dat ze het per omgaande terug moeten geven. Schandalig dat dit zo lang duurt!

De oplossing

Ik wil mijn geld teruggestort krijgen.

4 reacties

  1. Auteur
    Eci.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Donkers, Ik vind het echt heel vervelend dat dit nog niet voor u in orde gemaakt is. Ik ga er meteen voor u achteraan. Zodra ik meer weet laat ik het u meteen weten. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Marja L webcare
  2. Auteur
    IrisDonkers
    Datum
    We zijn inmiddels alweer een week verder en meer dan "het spijt ons zeer" heb ik nog steeds niet ontvangen ...
  3. Auteur
    Eci.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Donkers, nogmaals mijn verontschuldiging voor de vertraging, echter het door u betaald bedrag is nu terugbetaald.
    Met vriendelijke groet,
    MoniK.
    Webcare ECI
  4. Auteur
    IrisDonkers
    Datum
    Inderdaad, ik heb het geld eindelijk terug. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren want nogmaals iets kopen via ECI.nl doe ik echt niet meer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
IrisDonkers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eci.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen