Klacht Eci.nl: Betaling niet mogelijk, plotseling overgedragen naar Intrun

MikeE

CD gekocht, betalingsmiddel "acceptgiro" geselecteerd. CD kwam zonder Acceptgiro; geen Acceptgiro ontvangen van ECI. Geen verdere correspondentie (en ik geef toe, ik heb ECI niet benaderd voor een 'giro).

Ineens ontving ik een e-mail dat ECI hebt de zaak overgedragen naar Intrum incassobureau. Zonder enkele eerdere indicatie dat iets aan de hand was. Ik heb naar service@eci.nl geschreven maar zij zeggen maar dat ik moet contact opnemen met Intrum.

Wat een stelletje boeven en oplichters!!! Lidmaatschap (na 18 jaar!) meteen opgezegd.

Ik zou graag de gelegenheid krijgen om te betalen!

Eci.nl
    Beste Michael, ik vind het jammer dat je in je e-mail wat vijandig overkomt. Aan één kan heeft u gelijk er wordt gemeld dat u kan betalen met een acceptgiro en deze wordt dan niet meegezonden. De factuur, van de bestelling, wordt per mail verzonden met een link voor betaling naar het e-mail adres wat bij jou/ons bekend is. Ik zal het voor deze keer in orde maken en de incasso intrekken en zien de betaling hiervan zo spoedig mogelijk tegemoet. Ik zal u nog een e-mail sturen met de gegevens.
    Met vriendelijke groet, Webcare MoniK.

Ook een klacht indienen over Eci.nl?