Klacht Eci.nl: Bij herhaling geen levering van bestelde DVD's

P.A.

Ik probeer al vanaf augustus 2017 Dvd's te bestellen die voor mij interessant zijn.

Dit met een gewonnen prijs van de postcodeloterij.

De eerste bestelling die ik heb gedaan werd door eci geannuleerd omdat de Dvd's niet meer leverbaar waren.

Ze stonden als leverbaar op de site.

Bij andere bedrijven waren de Dvd's wel leverbaar

De tweede bestelling is vandaag door eci geannuleerd omdat de Dvd's niet leverbaar zijn.

Ze stonden als leverbaar op de site.

Ook deze Dvd's zijn bij andere bedrijven wel leverbaar.

Ik verdenk eci er zo langzaam maar zeker van dat zij "goedkope Dvd's" op de site zet waarvan op voorhand bij eci bekend is dat ze niet leverbaar zijn. Dit in de hoop dat de klant na het berichtje van niet leverbaar duurdere Dvd's bestelt. Aantonen kan ik dit natuurlijk niet, maar het lijkt er wel op.

Ik wil bij eci niets meer bestellen. Ik hoef ook geen standaard lieve excuusmail die toch niet gemeend is. Ik ga geen tijd meer stoppen in bestellingen die toch niet waar gemaakt kunnen worden. Mijn tijd kost ook geld.

Ik wil de waarde van de cadeaubon die voor mij geen enkele waarde blijkt te hebben uitbetaald krijgen. Ik wil de gedane betaling geretourneerd krijgen.

Eci.nl
    Beste heer Van der Velden,

Jammer dat de bestelling is geannuleerd, en u nog niet kunt genieten van de dvd's. Gelukkig hebben wij elkaar zojuist telefonisch gesproken. Zoals afgesproken zullen wij snel weer telefonisch contact met u opnemen.

Groet,
    Margo

P.A.

Ook een klacht indienen over Eci.nl?