Klacht Eci.nl: Buiten mijn weten om vast aan abonnement, slecht te bereiken

Myrna

Ik bestelde een boek via ECI, een mooie aanbieding van Jamie Oliver. Vervolgens zit ik een JAAR lang vast aan een abonnement. Daar heb ik contact over gehad, niks aan te doen helaas, ik zocht de schuld bij mezelf, had ik maar beter op moeten letten. Echter lees ik steeds vaker vergelijkbare verhalen.
Nu ben ik eindelijk van mijn abonnement af, wil ik mijn laatste boekbon besteden.. Echter klopt de korting in het besteloverzicht niet met de korting in de bevestiging. Wat ik nog het vervelendste vind, is dat de klantenservice zo slecht te bereiken is. Iedere keer als ik bel sta ik 30 minuten in de wacht.

ECI boekbon vervallen/geld terug of correcte korting zoals aangegeven in het betaalscherm.

Eci.nl
    Geachte mevrouw Pruijn,Mijn excuses voor de wachttijd gisteren, het was toen erg druk.
    De reden dat u een prijsverschil ziet in de orderbevestiging is omdat u abonnement opgezegd is.
    U kunt mij het prijsverschil doorgeven dan ga ik kijken wat ik voor u kan doen.
    Ons emailadres is service@eci.nl en dan graag ter attentie van Peter W.Alvast bedankt voor uw medewerking.Peter W-Webcare ECI

Ook een klacht indienen over Eci.nl?