Klacht Eci.nl: Coulance bon

Miriam

Ik bestel een order bij Eci.nl en krijg die 4 keer geleverd. Ik bel en stuur 3 paketten retour.
na 2 dagen krijg ik een mail met excuses en daarin de opmerking dat ik wanneer de pakketten nog niet zijn geretourneerd ik die mag houden om iemand anders hier een plezier mee te doen. Als de pakketten zijn teruggestuurd kun je bellen voor een aardigheid.
Ik bel en de mevr aan de telefoon weet niets van de gestuurde mail. Daarop mail ik naar de klantenservice. van eci.nl
Daarop weer excuses en een coulancebon van 5,-- euro.
De waarde van de teruggestuurde pakketten is 60,-- euro. Een schril contrast met de coulancebon. Voor mij reden om na 32 jaar het lidmaatschap onmiddellijk te beeindigen.

een vergelijkbare coulance tegoedbon t.w. van de boeken die ik had mogen houden als ik ze niet had teruggestuurd.

Eci.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Miriam
    reactie van Eci.nLHartelijk dank voor uw e-mail.Helaas is het niet mogelijk om een hoger bedrag als coulance te geven. Wij begrijpen dat het erg vervelend is en daarvoor ook onze oprechte excuses. Erg jammer dat u uw lidmaatschap om deze reden wilt opzeggen. Uw opzegging is verwerkt en uw contract stopt op 01-01-2015.

Miriam

Ook een klacht indienen over Eci.nl?