Opgelost door Eci.nl: ECI onbereikbaar via contactformulier en telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55426
Gebruiker
prive
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in januari nog een boek ontvangen uit een thrillerserie. Ik voldoe daarmee aan mijn kwartaalafname. Volgens de gegevens in mijn account zou ik echter nog niet aan mijn kwartaalafname hebben voldaan. Ik zie daar ook mijn thrillerserie niet staan en welke boeken ik daarvan nog moet ontvangen. Ik heb daar 2x een contactformulier over ingevuld (vorige week en deze week) om te vragen hoe het nu precies zit, maar daarvan krijg ik geen bevestiging en dus geen terugkoppeling. Vandaag maar eens gebeld maar ook dan krijg je continue een bandje dat je online alles kunt regelen (wat dus niet klopt). Na een kwartier maar opgehangen vanwege de kosten.
Vervolgens maar aangegeven dat ik mijn lidmaatschap opzeg maar ook daarvan geen bevestiging.

De oplossing

ECI moet zorgen dat hun site weer naar behoren werkt en mijn accountgegevens weer kloppen en dat ik dus aan het einde van deze maand geen vrije keuze bon krijg.
ECI moet met name zorgen dat het contactformulier werkt zodat je binnen 24 uur antwoord krijgt.
ECI moet mijn opzegging correct verwerken en bevestigen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Eci.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    prive
    Datum
    Ik kreeg een reactie op mijn contactformulier 11 dagen nadat ik het had ingevuld terwijl Eci zegt dat ze streeft naar een afhandeling binnen 24 uur.... Ik heb ook nooit een bevestiging van de gestuurde mail gehad terwijl dat wel wordt aangegeven als je hem verstuurt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
prive
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eci.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen