Opgelost door Eci.nl: ECI onbereikbaar via contactformulier en telefoon

prive

Ik heb in januari nog een boek ontvangen uit een thrillerserie. Ik voldoe daarmee aan mijn kwartaalafname. Volgens de gegevens in mijn account zou ik echter nog niet aan mijn kwartaalafname hebben voldaan. Ik zie daar ook mijn thrillerserie niet staan en welke boeken ik daarvan nog moet ontvangen. Ik heb daar 2x een contactformulier over ingevuld (vorige week en deze week) om te vragen hoe het nu precies zit, maar daarvan krijg ik geen bevestiging en dus geen terugkoppeling. Vandaag maar eens gebeld maar ook dan krijg je continue een bandje dat je online alles kunt regelen (wat dus niet klopt). Na een kwartier maar opgehangen vanwege de kosten.
Vervolgens maar aangegeven dat ik mijn lidmaatschap opzeg maar ook daarvan geen bevestiging.

ECI moet zorgen dat hun site weer naar behoren werkt en mijn accountgegevens weer kloppen en dat ik dus aan het einde van deze maand geen vrije keuze bon krijg.
ECI moet met name zorgen dat het contactformulier werkt zodat je binnen 24 uur antwoord krijgt.
ECI moet mijn opzegging correct verwerken en bevestigen.

Eci.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

prive
    Ik kreeg een reactie op mijn contactformulier 11 dagen nadat ik het had ingevuld terwijl Eci zegt dat ze streeft naar een afhandeling binnen 24 uur.... Ik heb ook nooit een bevestiging van de gestuurde mail gehad terwijl dat wel wordt aangegeven als je hem verstuurt.

prive

Ook een klacht indienen over Eci.nl?