Klacht Eci.nl: Factuur

Ingrid

Ik krijg steeds een mail van ECI dat ik hun nog een bedrag verschuldigt ben van 25 euro (inmiddels 30 na niet betalen). Ik zou 1 of andere boekenbon hebben gekregen/besteld? NOOIT GEHAD!! Als ik hun telefonisch probeer te bereikem om om uitleg te vragen krijg ik een bandje te horen waar wordt verteld hoeveel dit grapje mij per minuut gaat kosten. Vervolgens krijg ik te horen dat vanwege de drukte de verbinding wordt verbroken.

Ik verwacht een duidelijke uitleg en dat jullie ophouden met het sturen van factuurs over producten/artikelen die ik NIET besteld heb! Ik ben namelijk niet van plan om dit bedrag te gaan betalen. Ik hoop dat jullie dit gaan oplossen.

Eci.nl
    Geachte mevrouw de Vries,Ik heb u in een email de uitleg gestuurd en een mogelijke oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Graag zien wij uw reactie per email tegemoet.Met vriendelijke groet,Alex List
    ECI
    Ingrid
    Na contact te hebben gehad met iemand van ECI was ik met de oplossing. Ik kon de aanmaning als 'niet verzonden' beschouwen en ik zou per direct worden uitgeschreven bij ECI. Nu dacht ik eindelijk van dit bedrijf af te zijn maar niks lijkt minder waar. Nog geen 2 weken nadat ik was 'uitgeschreven' ontving ik alweer post van ECI dat ik mijn boekenbon nog steeds niet heb besteed... Fijn dat jullie de zaken zo goed op orde hebben! Eén ding is zeker, ik betaal NIKS!

Ook een klacht indienen over Eci.nl?