Opgelost door Eci.nl: Geen enkele reactie!

Ingrid

Ik wil graag mijn VKB bon inwisselen maar dat lukt niet, heb drie maal via mijn account contact gezocht maar geen reactie! Heb het diverse malen telefonisch geprobeerd maar ook dat lukt niet (bandje zegt dat het erg druk is en verbreekt de verbinding).
Ook via mijn account een opzegging gedaan, maar ook hier geen enkele reactie!

Graag het alsnog inwisselen van mijn VKB bon en een bevestiging van de opzegging van mijn abonnement.

Eci.nl
    Beste Ingrid,Fijn dat u nog de moeite heeft genomen om contact met ons op de nemen.
    Uw opzegging heb ik genoteerd. Je lidmaatschap eindigt op30 juni 2014.
    Vervelend dat je je vrije keuze bon niet kunt verzilveren. Wil je mijn je bestelling doorgeven zodat ik het voor je in orde kan maken.Ik vertrouw erop u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen.Met vriendelijke groet,Anita Waasdorp
    Eci
    Ingrid
    Mijn bestelling is : Spiritualiteit is een cadeau, de tarotbox en het boek tarottraining. Ik zit hiermee boven mijn bedrag van de VKBbon, voor het resterende ontvang ik graag de acceptgiro. Alvast bedankt voor de snelle reactie

Ingrid

Ook een klacht indienen over Eci.nl?