Opgelost door Eci.nl: Geen enkele reactie!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61305
Gebruiker
Ingrid
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil graag mijn VKB bon inwisselen maar dat lukt niet, heb drie maal via mijn account contact gezocht maar geen reactie! Heb het diverse malen telefonisch geprobeerd maar ook dat lukt niet (bandje zegt dat het erg druk is en verbreekt de verbinding).
Ook via mijn account een opzegging gedaan, maar ook hier geen enkele reactie!

De oplossing

Graag het alsnog inwisselen van mijn VKB bon en een bevestiging van de opzegging van mijn abonnement.

2 reacties

  1. Auteur
    Eci.nl
    Datum
    Beste Ingrid,Fijn dat u nog de moeite heeft genomen om contact met ons op de nemen.
    Uw opzegging heb ik genoteerd. Je lidmaatschap eindigt op30 juni 2014.
    Vervelend dat je je vrije keuze bon niet kunt verzilveren. Wil je mijn je bestelling doorgeven zodat ik het voor je in orde kan maken.Ik vertrouw erop u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen.Met vriendelijke groet,Anita Waasdorp
    Eci
  2. Auteur
    Ingrid
    Datum
    Mijn bestelling is : Spiritualiteit is een cadeau, de tarotbox en het boek tarottraining. Ik zit hiermee boven mijn bedrag van de VKBbon, voor het resterende ontvang ik graag de acceptgiro. Alvast bedankt voor de snelle reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ingrid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eci.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen