Klacht Eci.nl: Geen reactie eci

Irma

8 april klacht ingediend,mkan eci hier terug lezen.
Had verkeerde dvd ontvangen, Nelson Mandela ipv blue ray besteld.

Eci antwoord hier op klachtenkompas op 10 april en beloofd dat de blue ray met een week aan mij bezorgd zal worden.
Nu 22 april nog niks! ontvangen, dus al 12 dagen verder.
Heb aangetekend een brief verzonden om lidmaatschap op te zeggen, krijg deze brief gewoon weer terug!
Ook online al twee keer opgezegd, ook in de link die eci mij gaf.
Nog steeds geen bericht dat ik op heb gezegd.

Begin t beetje zat te worden maar wil nu heel heel graag mijn al betaalde blue ray Broken ontvangen en........een bevestiging van opzegging.
Eci, stuurt u mij de blue ray van Broken graag en de bevestiging van lidmaatschap beeindiging.

Eci.nl
    Geachte mevrouw Loomans,Het spijt ons dat wij niet eerder op uw klacht hebben gereageerd.
    Onze verontschuldigingen hiervoor.
    Heel vervelend dat u de verkeerde levering heeft ontvangen.
    Wij gaan ervoor zorgen dat u binnen enkele dagen alsnog de Blue Ray Broken toegestuurd krijgt. Hierbij zit een nieuwe factuur. Het bedrag wat u via Ideal betaald heeft zal binnen 14 aan u worden terugbetaald.
    Uw opzegging heb ik genoteerd.
    Het lidmaatschap eindigt per 30-06-2014.Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn en onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Patricia Hollenga
    Klantenservice eci.nl

Ook een klacht indienen over Eci.nl?