Opgelost door Eci.nl: Lid/boekenbon?

Wazzza16

Ik heb een lange tijd geleden veel aan enquettes mee gedaan.
Ik heb via euriclix de enquette van eci gedaan, als ik dan lid werd van eci verdiende ik een paar clix en een cd van frozen..en er stond duidelijk bij dat het naar 1 maand automatisch opgezegd werd ! Hier ben ik dan dus ook de heletijd van uit gegaan tot gister ! kreeg een brief binnen met een aanmaling van 25 euro, ben meteen naar de site gegaan om te kijken of ik kon inloggen dit was dus het geval. Het blijf niet 1 bon te zijn maar 2 ! hoe kan ik nu naar 8 maanden pas bericht krijgen van een aanmaling ? heb naar die cd nooit meer post gehad van eci ! Nu keek ik in me andere email die ik nooit gebruikt en daar stonden de aanmalingen in van de 1e boekenbon ? waarom heb ik nooit post thuis ontvangen ?

Vind het raar als er staat dat het naar 1 maand automatisch opgezegd werd dit niet is gebeurd ! en ik pas naar 8 maanden bericht krijg van een aanmaling ? en nooit post heb gehad in die tussentijd !!!

Als er staat dat het naar 1 maand automatisch opgezegd word, dan ga ik er ook vanuit dat het word gedaan ! En het is gewoon schandalig dat ik nooit post thuis hebt gehad!

Ik zou dan ook verwachten dat ik Niet zou hoeven te betalen ! of het bedrijf met een goede compensatie komt !

Eci.nl
    Geachte heer van den Hurk,

Wat vervelend dat dit incident voorgevallen is. Uiteraard zijn wij in dit geval een uitleg aan u verschuldigd.

U bent clublid van ECI, en bent destijds door te klikken op de algemene voorwaarden akkoord gegaan met het lidmaatschap. U heeft toen het welkomst-cadeau gratis ontvangen en behouden, hierdoor is het lidmaatschap geactiveerd.
    U bent niet op de hoogte hiervan. Daarom zullen wij er in dit geval zorg voor dragen dat het lidmaatschap, de Eci boekbonnen en de betaal herinnering geannuleerd worden.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Peter W.
    Webcare Eci
    Wazzza16
    heel erg bedankt voor je hulp en de snelle afwerking..top!

Wazzza16

Ook een klacht indienen over Eci.nl?