Opgelost door Eci.nl: Mijn opzeggingen van mijn lidmaatschap worden niet serieus genomen door ECI.NL

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 82681
Gebruiker
Mariana
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In november 2013 heb ik de klantenservice van ECI gebeld om op te zeggen.
Dat zouden ze doorgeven. Ik bleef maar post van ze ontvangen. Heb op 4 april nog eens een brief gestuurd met een uitleg dat ik al eerder had opgezegd en of ze willen stoppen met mij lastig te vallen. Nu sturen ze mij Intrum Justitia op mijn dak. Ik heb dat bureau laten weten dat ik niet betaal en dat ik een klacht ga indienen bij de Consumentenbond. Hierbij dus.
Ik zal ze ook nog een nieuwe brief sturen met een kopie van mijn opzegging.
Hopelijk luisteren ze nu wel.

Gewenste oplossing

Dat ECI.NL mijnopzegging van november 2013 serieus neemt en mij niet achtervolgt met incassobureaus.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Eci.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Contreras,Wat vervelend dat uw opzegging niet correct is afgehandeld. Ik heb u zojuist gemaild.Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Migaisa M.
    Webcare
  2. Auteur
    Mariana
    Datum
    ECI.NL heeft goed gereageerd. Ik ben blij dat ik dit via Klachtenkompas heb aangekaart. Het helpt blijkbaar als je het in de openbaarheid doet.
    Klachtenkompas en ECI bedankt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eci.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen