Opgelost door Eci.nl: Mijn opzeggingen van mijn lidmaatschap worden niet serieus genomen door ECI.NL

Mariana

In november 2013 heb ik de klantenservice van ECI gebeld om op te zeggen.
Dat zouden ze doorgeven. Ik bleef maar post van ze ontvangen. Heb op 4 april nog eens een brief gestuurd met een uitleg dat ik al eerder had opgezegd en of ze willen stoppen met mij lastig te vallen. Nu sturen ze mij Intrum Justitia op mijn dak. Ik heb dat bureau laten weten dat ik niet betaal en dat ik een klacht ga indienen bij de Consumentenbond. Hierbij dus.
Ik zal ze ook nog een nieuwe brief sturen met een kopie van mijn opzegging.
Hopelijk luisteren ze nu wel.

Dat ECI.NL mijnopzegging van november 2013 serieus neemt en mij niet achtervolgt met incassobureaus.

Eci.nl
    Geachte mevrouw Contreras,Wat vervelend dat uw opzegging niet correct is afgehandeld. Ik heb u zojuist gemaild.Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Migaisa M.
    Webcare
    Mariana
    ECI.NL heeft goed gereageerd. Ik ben blij dat ik dit via Klachtenkompas heb aangekaart. Het helpt blijkbaar als je het in de openbaarheid doet.
    Klachtenkompas en ECI bedankt.

Ook een klacht indienen over Eci.nl?