Klacht Eci.nl: Na half jaar nog geen terugbetaling
Details
Klacht
19-6-2014 de klantenservice van ECI een mail gestuurd. Hierin schreef ik dat de Nijntje slaaptrainer die ik had ontvangen voor mijn lidmaatschap, binnen een half jaar stuk ging.Op 15-7 een mail gekregen met voorstel € 20 terug te betalen voor een nieuwe. Hiermee akkoord gegaan. 29-10 een herinnering gekregen en keek ik of de beloofde €20 was overgemaakt. Niet dus, een mail gestuurd met de melding dat ik het openstaande bedrag die avond ging overmaken en dat ik de € 20 zo spoedig mogelijk op mijn rekening verwacht. Dit werd mij beloofd op 3-11.
Voor het 4e kwartaal besteld, dit klein gehouden. Voor deze bestelling inmiddels een factuur, herinnering, aanmaning en laatste aanmaning (met €12,50 admin) ontvangen. 29-1-15 klantenservice een mail gestuurd dat ik het bedrag van €14,99 overmaak als ik de beloofde € 20 ontvang (met ultimatum van 5 dagen, zoals mij gemeld op de laatste aanmaning).
Indien nodig heb ik alle gestuurde, en ontvangen mails als bewijs.
Gewenste oplossing
Terugbetaling van de beloofde €20,00. Geen administratiekosten en eventuele incassokosten.Het verschuldigde bedrag van de producten die ik besteld heb, wil ik best betalen (zelf besteld uiteraard)
Het heeft nu ruim een half jaar geduurd, dus een beetje coulance vind ik wel gepast.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.