Klacht Eci.nl: Na half jaar nog geen terugbetaling

19marieke88

19-6-2014 de klantenservice van ECI een mail gestuurd. Hierin schreef ik dat de Nijntje slaaptrainer die ik had ontvangen voor mijn lidmaatschap, binnen een half jaar stuk ging.
Op 15-7 een mail gekregen met voorstel € 20 terug te betalen voor een nieuwe. Hiermee akkoord gegaan. 29-10 een herinnering gekregen en keek ik of de beloofde €20 was overgemaakt. Niet dus, een mail gestuurd met de melding dat ik het openstaande bedrag die avond ging overmaken en dat ik de € 20 zo spoedig mogelijk op mijn rekening verwacht. Dit werd mij beloofd op 3-11.
Voor het 4e kwartaal besteld, dit klein gehouden. Voor deze bestelling inmiddels een factuur, herinnering, aanmaning en laatste aanmaning (met €12,50 admin) ontvangen. 29-1-15 klantenservice een mail gestuurd dat ik het bedrag van €14,99 overmaak als ik de beloofde € 20 ontvang (met ultimatum van 5 dagen, zoals mij gemeld op de laatste aanmaning).
Indien nodig heb ik alle gestuurde, en ontvangen mails als bewijs.

Terugbetaling van de beloofde €20,00. Geen administratiekosten en eventuele incassokosten.
Het verschuldigde bedrag van de producten die ik besteld heb, wil ik best betalen (zelf besteld uiteraard)
Het heeft nu ruim een half jaar geduurd, dus een beetje coulance vind ik wel gepast.

Eci.nl
    Geachte mevrouw Visser, aller eerst mijn welgemeende verontschuldiging voor de vertraging hiervan. Maar ik kan u melden dat er vandaag een e-mail naar u is verzonden met de melding dat de 20,00 euro op 28-01-2015 is verwerkt. De maningskosten komen ook hierbij te vervallen. Zie ook onze e-mail.
    MoniK.
    Webcare Eci
    19marieke88
    Het is ongehoord, alsnog overgedragen aan een Incassobureau. Ik heb in mijn hele leven nog nooit hiermee te maken gehad. Het is van de zotte dat ik een half jaar moet wachten en dat er dan vanuit ECI binnen een maand al wordt gedreigd met incasso. Na een klacht (waarbij een beetje coulance wel gepast is) wordt het alsnog overgedragen. Walgelijk. Ik wens zo spoedig mogelijk een mail te ontvangen dat ik niet meer bij het incasso zit en wil per direct van mijn lidmaatschap af.Rekening is al betaald
    Eci.nl
    Geachte mevrouw Visser, uw betaling hebben wij op 10-02-2015 ontvangen. De betaalherinnering ging om order 0122920231 geleverd op 30 december 2014. Na uw betaling is de incassoprocedure stopgezet. Mijn verontschuldiging voor het ongemak. Met vriendelijke groet, MoniK. Webcare ECI

Ook een klacht indienen over Eci.nl?