Klacht Eci.nl: niet bereikbaar en slecht opzeggen

Klachtnummer
# 60535
Gebruiker
patrick188
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik krijg nog steeds na een jaar post van mensen die die hier vanaf 2011 niet wonen
toen ik er voor belde zeiden ze dat ik geen post meer zou krijgen .
maar helaas krijg hem weer de post van een ander
bellen lukt niet krijg bij iedere keuze menu niemand te pakken
wat een waarde loos bedrijf
zo maken ze winst mensen laten wachten op lijn en vervolgens boeken en nog erger deurwaarders sturen terwijl mensen willen opzeggen
hoe is het mogelijk dat zo bedrijf bestaat


De oplossing

per dicreckt de naam van deze persoon uit het systeem
bel voor meer info over de persoon op 0681181328

1 reactie

  1. Auteur
    Eci.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Smit,Hartelijk dank voor u reactie.Ik heb het klanten account wat op uw adres staat geannuleerd. Eventuele post zal niet meer voor u geselecteerd worden. Mocht u nog iets ontvangen mag u dit als niet verzonden beschouwen.Met vriendelijke groet,Anita Waasdorp
    Eci.nl

Ook een klacht indienen over Eci.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen