Klacht Eci.nl: Niet ontvangen boek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 57755
Gebruiker
setanie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 20 maart een bestelling gedaan waarbij bij ontvangst 1 boek ontbrak. Doordat ECI telefonisch niet bereikbaar is een mail gestuurd. Op 2 april kreeg ik de reactie dat het boek als geannuleerd stond. Ik heb het boek wel betaald dus wil deze dan ook alsnog ontvangen. Helaas kon dit niet kosteloos en moest ik het boek opnieuw bestellen en betalen en dan zou ik daarna mijn geld weer terugkrijgen. Netjes al de gegevens toegestuurd met het verzoek het boek op te sturen. Na 5 april geen reactie meer gehad. Het is inmiddels 18 april en ik heb ook RADAR op de hoogte gesteld van deze wantoestanden. Ik ben al 14 jaar tevreden lid maar na dit akkefietje moet er wel wat bijzonders gebeuren vanuit de kant van ECI om er voor te zorgen dat ik ook lid blijf!

De oplossing

Het boek alsnog kosteloos toesturen of mijn geld alsnog retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Eci.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    setanie
    Datum
    ECI heeft nog niet gereageerd en ik heb het boek tot nu nog steeds niet ontvangen. Ik ben dus verre van tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
setanie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eci.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen