Opgelost door Eci.nl: Niet reageren op opzeggen lidmaatschap

ECI klant

Vorig jaar telefonisch lidmaatschap opgezegd. Ik moest volgens de medewerkster nog één keer iets bestellen en dan was alles geregeld. Krijg ik via de mail bericht dat ik weer iets moet bestellen voor de kwartaalafname. Ik heb het contactformulier ingevuld en de situatie uitgelegd. Hierop werd niet gereageerd. Toch maar iets besteld om de cadeau voor kwartaalafname te voorkomen. Meerdere keren geprobeerd te bellen 8 x 10 minuten aan de lijn/ wachten, geen contract. Ook al vele keren het contactformulier ingevuld met een verzoek van een bevestiging dat ik mijn lidmaatschap heb opgezegd.
Wederom geen reactie, Ik krijg wel een paar keer per week informatie over eventuele aanbiedingen etc. Waarom is er geen( fatsoenlijk) contact mogelijk?

Ik wil een bevestiging van ECI dat ik mijn lidmaatschap heb opgezegd en dat ik geen verplichtingen meer heb.

Eci.nl
    Beste heer/mevrouw Bonder,Allereerst onze excuses voor de beperkte bereikbaarheid van onze klantenservice op dit moment. We doen er alles aan om u zo snel mogelijk weer naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn.Ik heb uw gegevens bekeken en kan u doorgeven dat uw opzegging is verwerkt op 28/3/2014 en dat uw contract afloopt per 1 juli 2014. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Eci.nl (IE)
    ECI klant
    Jammer, dat ECI nu we heel vlot kan reageren. Van hun kant is een evaluatie/ excuus wel op z'n plaats n.l. wat is de reden waarom mijn telefonische opzegging (van vorig jaar) niet is verwerkt.

ECI klant

Ook een klacht indienen over Eci.nl?