Opgelost door Eci.nl: Niet terug betalen na geanuleerde levering

J.A.P. Gordeyns

Ik heb op 6 november 2014 een DVD besteld, waarna ik op 14 november van ECI een mail kreeg dat het artikel niet meer leverbaar was en dat het aankoop bedrag binnen 14 werkdagen terug betaald zou worden.
Na 3 weken heb ik telefonisch contact gehad met ECI en het zou allemaal in orde komen.
Ik heb inmiddels nog een keer telefonisch contact gehad en diverse e-mails verstuurd.
Het blijf steeds bij beloften, maar ik heb inmiddels op 7 januari 2015 nog geen cent terug gezien.
Het gaat hier maar om een klein bedrag (8,98) maar toch vind ik het ongepast.
Ik heb inmiddels wel mijn lidmaatschap bij ECI opgezegd

Terug betaling van het bedrag.

Eci.nl
    Geachte heer Gordeyns,Allereerst mijn excuses voor deze gang van zaken. Ik heb u inmiddels een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet Peter W-Webcare Eci
    J.A.P. Gordeyns
    Ik ben net terug van vakantie en heb nog niet eerder kunnen reageren.
    Het beloofde bedrag is inmiddels terug gestort op mijn betaalrekening.
    Ik heb inmiddels een nieuwe bestelling geplaatst en verwacht niet dat ECI met en vrije keuze bon aan komt.
    Omdat ik ECI verantwoordelijk houd voor de nalatigheid in levering en terug betalen.
    Ook heb ik bij de nieuwe bestelling geprobeerd om achteraf te betalen, maar dit is niet mogelijk.
    Eci.nl
    Geachte heer Gordeyns, Fijn dat het geld is terug betaald. Ik heb u een e-mail gezonden met wat uitleg.
    MoniK.
    Webcare ECI
    J.A.P. Gordeyns
    Ik vind de klacht op een juiste manier afgehandeld

J.A.P. Gordeyns

Ook een klacht indienen over Eci.nl?