Klacht Eci.nl: ongevraagd boeken bonnen toegezonden gekregen

ik heb nu een aantal keren een boekenbon t.w.v 25 euro toegezonden gekregen
ik kan deze niet gebruiken en zijn niet actief dus niets waard en nu moet ik toch betalen voor deze ongevraagde post zendingen die geen waarde hebben
ik heb meermaals een boek bij jullie besteld en ik heb nu niet een boek in gedachten die mij leuk lijkt of die ik nodig heb en wil niet verplicht worden tot aankoop of aanschaf van een boek of wat dan ook maar
ik wou verder nog opmerken wat ik al eerder aan jullie heb doorgezonden dat ik opeens 2 accounts bij jullie heb met 2 verschillende email adressen weet niet wat er fout is gegaan maar ook naar doorgave van dit probleem bestaan nogsteeds 2 accounts op mijn naam dus ben ik daardoor met zelfs een dubbele verplichte afname opgezadeld

ik wens dat bijde accounts worden opgezegd en de bonnen die het toch niet doen worden beschouwd als ongewild en dus ook geen incasso en kosten daar meer van krijg

Eci.nl
    Beste mevrouw Kamermans,

Excuses dat dit is voorgevallen, er is inderdaad sprake van een dubbel account.
    Dit is nu opgelost en u kunt de brief als niet verzonden beschouwen, de ECI Boekbonnen zijn geannuleerd.

Mocht u nog verdere vragen hebben vernemen wij dit uiteraard graag.

Sjoerd, ECI Webcare
    laloca13
    Bedankt voor de snelle reactie en oplossing!
    ik heb net nog op de accounts gekeken maar zie helaas nog steeds geen verandering welke heeft u geblokkeerd !?
    gaarne graag antwoord
    Eci.nl
    Op welk account heb je gekeken Jeanine? Ik heb het account gesloten waar de ECI Boekbonnen op stonden.

Groet,

Sjoerd
    laloca13
    Helaas krijg ik nog steeds verplichte boeken bonnen toegezonden nu dubbel en wel op de juiste naam maar kan toch geen dubbek account hebben lijkt mij erg vreemd dat ik 2x een boeken bon moet betalen wou dat 1 van de account 's afgesloten werd dit is tot op heden niet gebeurt

laloca13

Ook een klacht indienen over Eci.nl?