Opgelost door Eci.nl: ongewenst lidmaatschap, hoewel tijdig aangetekend opgezegd

Jacco

Ik heb per internet het welkomstpakket aangevraagd bij ECI. Als ik dat binnen twee weken zou terugsturen, zou ik nergens aan vastzitten.
Het duurde lang voordat het pakket kwam. Wel kreeg ik een brief waarin ik al verwelkomd werd als lid met een pasje.
Dat wilde ik niet. Ik heb direct per aangetekende brief opgezegd. Het welkomstpakket heb ik meteen teruggestuurd toen het kwam.
De ECI stuurde niettemin een brief terug dat ik een jaar aan het lidmaatschap vastzat, tot oktober 2014.

Ik wil bevestiging dat ik mijn lidmaatschap af wil en dat ik van alle verplichtingen af ben. Aangezien ik zover ik weet aan alle verplichtingen heb voldaan, heb ik daar ook recht op.

Eci.nl
    Beste meneer Rijkers,
    Jammer dat u besloten heeft om geen lid te worden. Graag leg ik uit water gebeurd is. Uw aangetekende brief hebben we eerder ontvangen, dan het retour gestuurde welkomstpakket. Het komt voor dat mensen die net lid zijn geworden, ons al een opzegging sturen voor na het overeengekomen jaar. U heeft daarom de brief ontvangen waarin een 'normale' opzegging verwerkt was. Toen we het welkomstpakket retour ontvingen, is het lidmaatschap meteen afgesloten. Het lidmaatschap is afgesloten en u bent nergens meer tot verplicht.
    Mvg ^MB
    Eci.nl webcare
    Mooi, alles helder.

Jacco

Ook een klacht indienen over Eci.nl?