Opgelost door Eci.nl: Onterecht sturen van aanmaningen

Ans

Jammer dat ECI niet telefonisch bereikbaar is, telkens krijg ik te horen dat het erg druk is en wordt de verbinding verbroken. Daarom via de mail contact proberen te maken zonder reactie op mijn schrijven. Ik krijg een 2e aanmaning voor een betaling die ik al in mei heb gedaan. Ik heb dit via een mail op 11 juni laten weten aan ECI, dat er een foute omschrijving door mij is opgegeven. Ook jammer dat ECI deze mail niet heeft verwerkt, want dan had een 2e aanmaning niet nodig geweest. Tevens lijkt het erop dat de communicatie/samenwerking met het bedrijf Buckaroo, die de betalingen int, te wensen overlaat.

Dat ECI het probleem intern gaat oplossen en betalingen natrekt bij Buckaroo. Ik via de mail geïnformeerd wordt over hoe ze mijn probleem gaan oplossen. Ik wens geen aanmaningen meer toegezonden te krijgen aangezien ik gewoon € 25,00 overgemaakt heb aan Buckaroo.

Eci.nl
    Geachte mevrouw Buskermolen,Ik heb u een e-mail gestuurd met uitleg. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet Marja L
    Goed opgelost

Ans

Ook een klacht indienen over Eci.nl?